عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آموزش عوامل اجرایی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

فرماندار در چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:

آموزش عوامل اجرایی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

آموزش عوامل اجرایی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:به منظور آگاهی و اطلاع کافی عوامل و سلامت برگزاری انتخابات، آموزش عوامل اجرایی از ارکان مهم این رویداد ملی و حساس است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در چهارمین جلسه ستاد انتخابات که عصر امروز چهارشنبه سوم مهر ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،با اشاره به در پیش رو بودن رویداد مهم و حساس"انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی"،اظهار کرد:آموزش عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار و بخشداران،اعضای شعب و کاربران،پیگیری تامین اعتبار و امکانات،بررسی نهایی زیرساخت ها و رصد فضای مجازی می بایست در دستور کار کمیته های این ستاد قرار گیرد.

فرماندار شهرستان آق قلا بر لزوم رعایت اصل بی طرفی کامل مجریان و آماده نمودن بستر مناسب برای حضور پرشور و حداکثری مردم در این رویداد تاکید کرد و افزود:هیچ مجری انتخاباتی نباید له یا علیه فردی در طول برگزاری انتخابات و روز اخذ رأی اقدام کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با بیان اینکه ارتقای سطح دانش مدیران و مجریان انتخابات از طریق آموزش در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد،خاطر نشان کرد:از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این امر استفاده شده است.اعضای شعب رای گیری و دست اندرکاران انتخابات باید نهایت کوشش را بکار گیرند تا براساس قانون زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

"توماج"با بیان اینکه "مردم در دوم اسفند،ثابت خواهند کرد نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بوده و هیچ گاه توطئه های دشمنان در نظر آنها تأثیری نمی گذارد"،در خاتمه سخنان تصریح کرد:حضور با بصیرت مردم و انتخاب آگاهانه موجب سربلندی،سرافرازی و خلق حماسه ای ماندگار می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوم اسفند ماه در حوزه انتخابیه شهرستان های گرگان و آق قلا برگزار خواهد شد.

آموزش عوامل اجرایی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

 

آموزش عوامل اجرایی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 417
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3468

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4069
بازدید سال:4069
بازدید کل:22300153