عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعتلای نظام اسلامی و رضایتمندی مردم،غایت نهائی مدیران دستگاههای اجرایی می باشد

فرماندار در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا:

اعتلای نظام اسلامی و رضایتمندی مردم،غایت نهائی مدیران دستگاههای اجرایی می باشد

اعتلای نظام اسلامی و رضایتمندی مردم،غایت نهائی مدیران دستگاههای اجرایی می باشد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:اعتلای نظام اسلامی و رضایتمندی مردم،غایت نهائی مدیران دستگاههای اجرایی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در چهارمین جلسه شورای اداری،سخنان خود را با فرمایشی از حضرت علی(ع) آغاز کرد و گفت:محور سعادت انسان در دو چیز است،یکی ارتباط با خدا و دیگری ارتباط با خلق خدا،اینکه امروز در جایگاه مدیریت قرار داریم چه توشه ای برای آخرت خود فراهم کرده ایم،مهمترین موضوع،محبت به مردم است و ما مسئولین زمانی ادعا خواهیم کرد که مدیر هستیم که مردم را در کنار خود احساس کنیم.

فرماندار شهرستان آق قلا پاسخگویی به شهروندان و مردم دار بودن را به مدیران دستگاههای اجرایی متذکر شد و افزود:اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف نهایی مسئولین،در موضوع سیل،سعه صدر مردم به لحاظ مشکلات پیش آمده،پائین آمده است و ما مسئولین بایستی با رفتار خوب و پاسخگویی مناسب در گره گشایی از مشکلات شهروندان و کاهش آلام آنان گام برداریم.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا،جلسات شورای اداری را صله رحم مسئولین و تعامل و همفکری دستگاههای اجرایی در راستای توسعه شهرستان بیان کرد و بر حضور شخص مدیران در این جلسات و همچنین برگزاری میز خدمت و دیدار مردمی تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به مناسبت های ماه شهریور و ایام گرامیداشت هفته دولت،اعیاد سعید قربان و غدیر،از تلاشهای ارزنده مسئولین دستگاههای اجرایی در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در شهرستان آق قلا قدردانی بعمل آورد.

رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه"فرصت خدمت برای ما مسئولین محدود است"از مدیران ادارات حاضر در جلسه خواست نسبت به جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه دستگاهی خود،اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا،هدف از بازدید سرزده و سرکشی از دستگاههای اجرایی در اول وقت اداری را حضور منظم پرسنل،رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بیان کرد و افزود:مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی باید از فرصت به دست آمده در خدمت صادقانه به خلق استفاده کنند.خدمت در نظام اسلامی باید با وجدان کاری،مصلحت عمومی جامعه و جلب رضایت خداوند و مردم توام باشد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادامه تاکید کرد:در دفاع مقدس،مردم در کنار نیروهای مسلح بودند اما در زمان وقوع سیل استان،این نیروهای مسلح بودند که در کنار مردم و دستگاههای اجرایی بودند،حضور شما مدیران در مناسبت های هفته دفاع مقدس،موجب دلگرمی نیروهای مسلح در خدمت رسانی بیشتر به مردم خواهد بود.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان"اباعبداللله الحسین(ع)"و ایام محمر،از برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان خبر داد و بر مشارکت دستگاههای اجرایی و پشتیبانی همه جانبه از ستاد و موکب های گلستان تاکید کرد.

"توماج"در خاتمه سخنان گریزی به رویداد مهم سیاسی امسال و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زد و از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا خواست با صیانت از آرای مردم که حق الناس بوده و همچنین تعامل و همکاری با ستاد انتخابات در برگزاری پرشور و مشارکت حداکثری،برگ زرین افتخار دیگری برای توسعه سیاسی شهرستان آق قلا رقم زده شود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 404
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3424

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:365
بازدید سال:7924
بازدید کل:22304008