عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراکز نیکوکاری،زمینه ساز مشارکت مردم در امور خیریه است

فرماندار شهرستان آق قلا:

مراکز نیکوکاری،زمینه ساز مشارکت مردم در امور خیریه است

مراکز نیکوکاری،زمینه ساز مشارکت مردم در امور خیریه است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:مراکز نیکوکاری،زمینه ساز مشارکت مردم در امور خیریه است.

عصر روز سه شنبه پانزدهم مرداد ماه،چهارمین مرکز نیکوکاری در شهرستان با حضور"امیر شیر توماج"فرماندار،"اسکندر اسکندری"مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان،مدیران دستگاههای اجرایی و خیرین منطقه در شهر آق قلا افتتاح شد.

این مرکز با نام "انصار ترکمن صحرا"و با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم ‌رهبری در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی،رفع فقر و محرومیت و مردمی شدن حمایت های اجتماعی نیازمندان و شناسایی نیازمندان واقعی در شهر آق قلا با حضور مسئولین افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در حاشیه این مراسم در گفتگ با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان،با اشاره به اینکه واگذاری امور به خود مردم از کارهای مطلوب است اظهار کرد:مراکز نیکوکاری می تواند بستری برای ارائه مشارکت مردم در امور خیر باشد.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:این مرکز در راستای توانمند سازی افراد نیازمند،ایتام و کسانی که در قرآن کریم سفارش شده فعالیت خود را در شهرستان آق قلا آغاز کرده است و در واقع پایگاهی خواهد بود که به وسیله آن بتوانیم به کسانی که واقعا نیازمند هستند کمک نمائیم.

"توماج"به ظرفیت بسیار خوب خیرین شهرستان آق قلا در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: شهرستان آق قلا در حوزه خیرین مدرسه ساز و همچنین خیرین سلامت در سطوح ملی و استانی،زبانزد خاص و عام است و تشکیل مجمع خیرین اجتماعی در کنار مراکز نیکوکاری به مسئولین کمک خواهد کرد تا بتوانیم به اهدافی که وظیفه انسانی و دینی ماست برسیم و قدمی در راستای کاهش آلام مردم و کمک به نیازمندان جامعه برداریم.

مراکز نیکوکاری،زمینه ساز مشارکت مردم در امور خیریه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 619
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3301

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:678
بازدید سال:8237
بازدید کل:22304321