عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بنا بر تقاضای فرماندار قطار دولت تدبیر و امید در روستای دوگونچی متوقف شد


بنا بر تقاضای فرماندار قطار دولت تدبیر و امید در روستای دوگونچی متوقف شد

بنا بر تقاضای فرماندار قطار دولت تدبیر و امید در روستای دوگونچی متوقف شد

با پیگیرهای فراوان و مستمر الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا قطار حامل ریاست محترم جمهور و هیئت همراه (کاروان تدبیر و امید )هنگام بازگشت از مراسم افتتاحیه خط ریلی ترکمنستان – ترکمنستان و قزاقستان در مرز اینچه برون برای دقایقی کوتاه در روستای دوگونچی از توابع بخش مرکزی شهرستان آ ق قلا توقف نمود.

پس از توقف قطار حامل ریاست محترم جمهوردکتر روحانی در جمع پرشور و صمیمی اهالی این روستا که از اولین ساعات صبح امروز برای دیدار با رئیس جمهور لحظه شماری می کردند ؛ حاضر و به ابراز احساسات مردم وقدرشناس و نجیب این روستا پاسخ داد.

در این دیدار هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا و همچنین یکی از اهالی روستای دوگونچی در سخنان کوتاه به طرح مشکلات حادث شده برای مردم روستای دوگونچی ناشی از عبور خط آهن گرگان – اینچه برون همچون مسدود شدن راه های دسترسی روستا ، محدود شدن امکان توسعه روستا از هرچهار طرف و.... پرداخته و خواستار مساعدت رئیس دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکلات شدند.

در پایان نیز دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از استقبال پرشور و صمیمانه مردم روستای دوگونچی به دکتر صادقلو استاندار محترم گلستان ماموریت داد تا ضمن پیگیری و بررسی موضوع در راستای رفع مشکلات اهالی روستای دوگونچی حادث شده در اثر عبور خط آهن گرگان – اینچه برون اقدام و نتیجه را گزارش دهند.

لازم به ذکر است پس از عزیمت قطار حامل ریاست محترم جمهور و هیئت همراه با مردم روستای دوگونچی به پاس قدردانی از زحمات و پیگیری مجددانه الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا ، وی را بر روی شانه های خود گرفته و با خوشحالی و ابراز احساسات پرداختند.

گفتنی است توقف قطار کاروان تدبیر و امید در روستای دوگونچی بازتاب های رسانه ای مثبت و گسترده ای رت به همراه داشته ضمن آن که رئیس جمهور نیز در آغاز سخنان خود در جلسه شورای اداری استان گلستان از استقبال صمیمانه مردم این روستا قدردانی نمود.

بنا بر تقاضای فرماندار قطار دولت تدبیر و امید در روستای دوگونچی متوقف شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1951
  • نظرات : 1
  • کد خبر : 330

نظرات این مطلب :


avatar

حاج محمد فرهنگ

نظر : 1 | تاریخ : 15 آذر 1393 17:36

از رایست محترم جمهوری اسلامی وهیات همراه علی الخصوص از فرماندار محترم که توجه ویژه ای به شهر واهالی روستاهای تابعه دارند تشکر وقدردانی مینمایم

نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:349
بازدید سال:7908
بازدید کل:22303992