عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد

صبح امروز با حضور معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار:

طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد

طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد

با حضور معاون فرماندار٬طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد.

صبح امروز چهارشنبه دوم مرداد ماه٬به همت جمعیت هلال احمر شهرستان٬طرح نیابت با حضور"حسن کاغذلو"معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی در مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"حسن کاغذلو"در حاشیه این طرح در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان با بیان اینکه سالمندان٬خیر و برکت خانواده‌های ایران اسلامی هستند، اظهار کرد:همه مردم به ویژه فرزندان وظیفه دارند ضمن مراقبت از سالخوردگان احترام آن‌ها را بگیرند چرا که سالمندان ثروتی ارزشمند برای جامعه هستند.

معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آق قلا افزود:سالمندان بیش از هر چیزی در این دوره از زندگی به دلجویی و محبت نیاز دارند٬اهل بیت(ع) الگوی ما در تکریم سالمندان در خانواده و جامعه هستند و باید تلاش کنیم این امر در همه نسل‌ها نهادینه شود.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا بهره‌مندی از تجربیات سالمندان را راهکار مسیر زندگی نسل جوان دانست و گفت:جوانان در هر مرحله از زندگی خود می‌توانند زیر چتر حمایتی و راهنمایی سالمندان، موفق باشند.

‹‹کاغذلو››در خاتمه سخنان خاطر نشان کرد:ایجاد فضای مناسب برای توانمند سازی سالمندان در راستای حفظ استقلال فردی،کرامت و منزلت آنان در جامعه و خانواده لازم است و در همین راستا باید با بسیج امکانات موجود در دستگاه های اجرایی ذیربط،با خدمت رسانی به سالمندان تلاش شود تا این قشر از جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

طرح نیابت یکی از طرح هایی است که با هدف تکریم و دلجویی از سالمندان و به منظور تحقق اهداف جمعیت هلال احمر برگزار می شود،ترویج اهداف و ماموریت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر در میان عموم جامعه و همچنین کمک کردن به خانواده‌های سالمند و نیازمند از اهداف این طرح می باشد.

مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا در حال حاضر داری ۱۰۰ نفر عضو ثابت از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده در این مرکز خدمات توان پزشکی،خدمات روان شناختی،خدمات آموزشی و برنامه های تفریحی به سالمندان ارائه میگردد.

طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد

 

طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد

 

طرح نیابت در مرکز آموزشی و توانبخشی یاشار شهر آق قلا اجرا شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 437
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3243

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:436
بازدید سال:7995
بازدید کل:22304079