عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران٬اولویت مهم دولت در توسعه شهرستان و اشتغالزائی منطقه است

فرماندار شهرستان آق قلا در بازدید از شرکت"داروسازی گیاهی نیاک":

حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران٬اولویت مهم دولت در توسعه شهرستان و اشتغالزائی منطقه است

حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران٬اولویت مهم دولت در توسعه شهرستان و اشتغالزائی منطقه است

‹‹امیر شیر توماج››گفت:حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران٬اولویت مهم دولت در توسعه شهرستان آق قلا و اشتغالزائی منطقه است.

"امیر شیر توماج"فرماندار شهرستان آق قلا در راستای حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تولید از شرکت داروسازی گیاهی نیاک بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،‹‹امیر شیر توماج››در پایان این بازدید در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان٬ضمن اشاره به حمایت های ویژه دولت"تدبیر و امید"از تولیدکنندگان و توسعه و تقویت اشتغالزائی پایدار٬گفت:نگاه ما در شهرستان٬ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار"رونق تولید"است.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه باید مشکلات و موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار می گیرد تصریح کرد:مجموعه دولت و همه مدیران دستگاههای اجرایی در جهت حمایت از سرمایه گذاران و تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده اند.امروز همه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند.

گفتنی است شرکت"داروسازی گیاهی نیاک"در سال ۱۳۶۴ با هدف مطالعه و تحقیق بر روی داروهای گیاهی _ بومی کشور تاسیس گردید و در حال حاضر ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار هستند.این شرکت در مساحت ۴۵ هکتار اقدام به کشت گیاهان داروئی نموده و در حال حاضر۵۲ قلم انواع داروهای گیاهی را تولید می نماید.

این واحد دارای خطوط تولید انواع عصاره،اسانس،قرص،کپسول،شربت،کرم و پماد می باشد.بخش مهمی از مواد اولیه مورد نیاز در زمین های کشاورزی این شرکت کشت و فرآوری گشته و وارد چرخه تولید می گردد.گیاهان دارویی از قبیل گل ساعتی،کنگر فرنگی،گل بابونه،گل گاوزبان،به لیمو،ختمی،شاه پسند وحشی،اسطوخودوس،کرچک و...از جمله تولیدات گیاهان داروئی شرکت نیاک می باشد.

حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران٬اولویت مهم دولت در توسعه شهرستان و اشتغالزائی منطقه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 343
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3212

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3959
بازدید سال:3959
بازدید کل:22300043