عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

صبح امروز به ریاست فرماندار:

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری به ریاست‹‹امیر شیر توماج››فرماندار برگزار شد.

صبح امروز شنبه ۲۲ ام تیر ماه،اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری با محوریت آمادگی شهرستان و تمهیدات لازم ترافیکی جهت رفاه مسافرین تابستانی،ساماندهی دستفروشان و مسافربرهای خطی روستائی به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای عضو این شوراء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای صحیح قانون در ایجاد امنیت عمومی و سلامت جامعه،گفت:کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدارسازی آن از وظایف اصلی شورای ترافیک است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ‌سازی گسترده دارد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه بر خط کشی و رنگ آمیزی معابر شهری،ترمیم و اصلاح سرعت کاه های دارای حفره و آماده سازی و فراهم نمودن امکانات و تمهیدات لازم ترافیکی جهت رفاه مسافرین تابستانی تاکید کرد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان آق قلا با بیان اینکه باید نسبت به زيبا سازي ورودي شهر و جمع آوري نخاله هاي ساختماني اقدام شود٬افزود:ورودي شهرها به نوعي در جذب مسافران تاثيرگذار بوده و علائم و تابلوهاي مناسب براي حفظ پاكيزگي در اطراف ايستگاه هاي پليس راه نصب شده و در اين خصوص نيز فرهنگ سازي انجام شود.

خط کشی معابر داخل و خارج شهر،ساماندهی خودرو های سواری روستائی،ساماندهی تاکسی های درون شهری،ایمن سازی محورهای مواصلاتی،اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک،هدایت ماشین های سنگین جهت تردد از مسیر کمربندی شهر از مهمترین مسائلی بود که در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا مورد بحث و تبادل نظر مسئولین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 343
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3192

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:364
بازدید سال:7923
بازدید کل:22304007