عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معلمان٬سازندگان اندیشه و شخصیت نسل آینده کشور هستند

فرماندار شهرستان آق قلا:

معلمان٬سازندگان اندیشه و شخصیت نسل آینده کشور هستند

معلمان٬سازندگان اندیشه و شخصیت نسل آینده کشور هستند

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:معلمان٬سازندگان اندیشه و شخصیت نسل آینده کشور هستند.

صبح امروز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه٬همزمان با سالروز شهادت استاد فرزانه‹‹مرتضی مطهری››و آغاز گرامیداشت هفته مقام معلم٬‹‹امانگلدی ضمیر››فرماندار با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش بخصوص قشر فرهیخته و معلمین دلسوز شهرستان آق قلا٬تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا٬در پیام رئیس شورای آموزش و پرورش آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"ن،والقلم و ما یسطرون"

تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت،درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی،به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل،کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری براین راه عاشقانه ایستاده اند.

سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان‌اند.

دوازدهم ارديبهشت‌ماه فرصتي است مغتنم،تا با گراميداشت ياد و خاطره اين استاد فرزانه و همه معلمان شهيد،تبريكات خالصانه خود را نثار عموم معلمين سرافراز ميهن اسلامي٬بالاخص معلمين خدوم و قشر فرهیخته شهرستان آق قلا نموده٬در سالي كه با كلام گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامي به سال"رونق تولید"مزين شده است،آرزوي به ثمر نشستن تلاش‌هاي اين عزيزان در تربيت نيروهاي انساني را از درگاه خداوند حكيم نموده و سلامت و توفيق روزافزون ايشان را مسئلت نمايم.

‹‹امانگلدی ضمیر››

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش

شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 316
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3003

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 209
بازدید ماه:2647
بازدید سال:10206
بازدید کل:22306290