عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سلامت نوروزی و نظارت بر بازار٬اولویت مهم کارگروه در ایام تعطیلات سال جدید باشد

فرماندار در آخرین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد:

سلامت نوروزی و نظارت بر بازار٬اولویت مهم کارگروه در ایام تعطیلات سال جدید باشد

سلامت نوروزی و نظارت بر بازار٬اولویت مهم کارگروه در ایام تعطیلات سال جدید باشد

‹‹امانگلدی ضمیر››گفت:سلامت نوروزی و نظارت بر بازار٬اولویت مهم کارگروه در ایام تعطیلات سال جدید باشد.

صبح امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه،هفتمین و آخرین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا در سال جاری با محوریت استقرار خانه مشارکت مردم در سلامت٬گزارش نحوه اجرای برنامه طرح سلامت نوروزی و کنترل و پیشگیری از بیماری سالک٬به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹امانگلدی ضمیر››در ابتدای سخنان به مصوبات جلسه قبل کارگروه پرداخت و بر ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان،کنترل فرآیند تهیه نان و نظارت بر سبوس زیرچانه در خبازی ها و همچنین ساماندهی مشکلات بهداشتی کارگاههای تولید مبلمان و صنایع چوب در روستاهای عطاآباد،اونق یلقی،قزلی و کرد بخش مرکزی تاکید کرد.

رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان از شهردار آق قلا خواست در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف مالکین مکان مورد برای احداث بازارچه ماکیان و تره بار اقدام نماید و از آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی با توان تخصصی بالا جهت راه اندازی این بازارچه خبر داد.

وی از بازدید مشترک شورای تامین و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از سایت بازیافت زباله برابر مصوبه اخیر کارگروه و همچنین نشست مشترک با مدیر کل پسماند استان و درخواست اعتبارات ویژه در این خصوص خبر داد و از دبیر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان خواست در جلسات سال آتی نسبت به توسعه فرهنگ‹‹طرح تفکیک زباله  از مبدا››و مشارکت مردم در این طرح اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار شهرستان آق قلا استقرار خانه مشارکت مردم در سلامت را گامی مهم در حوزه بهداشت و درمان جامعه و ارتباط تنگاتنگ دولت و جوامع محلی در زمینه تسهیل دستیابی به اهداف برنامه جامع سلامت شهرستان و توانمند سازی مردم در ارتقای سلامت خود و محیط دانست.

‹‹ضمیر››در خاتمه سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و آرزوی سعادت و تندرستی برای اعضای کارگروه در سال جدید٬از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا خواست ضمن حضور منظم در این ایام و برقراری کشیک ادارات٬بازرسی های مستمر و نظارت بر بازار را اولویت مهم کارگروه در راستای سلامت بهداشتی و غذایی و رفاه حال گردشگران و مسافرین نوروزی قرار دهند.

سلامت نوروزی و نظارت بر بازار٬اولویت مهم کارگروه در ایام تعطیلات سال جدید باشد

 

سلامت نوروزی و نظارت بر بازار٬اولویت مهم کارگروه در ایام تعطیلات سال جدید باشد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 429
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2904

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:649
بازدید سال:8208
بازدید کل:22304292