عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری آق قلا با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۸

خبر خوش فرماندار در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان:

آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری آق قلا با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۸

آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری آق قلا با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۸

‹‹امانگلدی ضمیر››از آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری آق قلا با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا‹‹امانگلدی ضمیر››در دوازدهمین و آخرین جلسه شورای اداری که صبح امروز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد٬ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران٬یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را گرامی داشت و عزت٬امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثارگری ها و جانفشانی های شهیدان دانست و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با سرکشی از خانواده های شهداء٬ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان را اولویت مهم فعالیت ها و برنامه های کاری خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان آق قلا ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی همچون اختلافات خانوادگی و طلاق را در اعتیاد و مواد مخدر عنوان کرد و بر استفاده از ظرفیت روحانیون٬معتمدین٬بخشداران٬دهیاران و سازمانهای مردم نهاد در امر اجتماعی کردن مبارزه با این بلای خانمان سوز تاکید کرد و افزود:عدم تعهد و مسئولیت پذیر نبودن در قبال رفتارها و دوری از باورها و اعتقادات دینی و انس نداشتن با کلام وحی در افزایش آسیب های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا٬فلسفه راهیان نور را فلسفه زیارت،عشق و ارتباط عاشقانه با شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکیدات مقام معظم رهبری در پشتیبانی همه دستگاههای اجرایی از اعزام کاروان را مورد اشاره قرار داد و گفت:در اعزام کاروان راهیان نور باید نگاه عاشقانه به شهداء وجود داشته باشد،برکت زندگی ما از خون شهداء و دعای مردم است و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی با بیان اینکه‹‹همه آحاد در برابر جامعه مسئول هستیم››٬بر تکریم ارباب رجوع و برگزاری ملاقات عمومی مدیران دستگاههای اجرایی با مردم تاکید کرد و از دیدار با خانواده دارای دو فرزند معلول در روستای دلیجه بخش مرکزی شهرستان آق قلا در همین راستا خبر داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا ضمن گلایه مندی از برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی در یاری رساندن به حوزه تعلیم و تربیت در اجرای طرح‹‹هر اداره٬یک مدرسه››٬بر استفاده از ظرفیت و توان مدیریتی و سرکشی از مدارس و پیگیری و حل مسائل و مشکلات مدارس شهرستان تاکید کرد.

رئیس ستاد خدمات اجرایی سفر شهرستان ضمن قدردانی از اقدامات و تمهیدات شهرداران آق قلا و انبارالوم در طرح استقبال از مسافرین نوروزی و بهار ۹۸ از استقرار دبیرخانه این ستاد در فرمانداری خبر داد و بر وظیفه مندی مسئولین کمیته های ۱۲ گانه و حضور منظم در راستای خدمات بهتر به گردشگران و مسافرین تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا گریزی به مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر امسال و سخنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در خصوص قرار گرفتن شهرستان در مسیر توسعه داشت و از تلاشهای مدیران دستگاههای اجرایی در جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین ۹ برابر شدن پروژه های امسال دهه فجر٬تشکر و قدردانی بعمل آورد.

رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا کسب رتبه اول کشوری در جذب تسهیلات روستائی با اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومان٬رتبه دوم کشوری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و جذب ۱۵ درصدی شهرستان آق قلا در این حوزه و همچنین کسب رتبه سوم در حوزه جوانان و توجه به بانوان را بخشی از افتخارات استان گلستان در سال ۹۷ عنوان کرد.

وی خبر خوشی در حوزه شهری آق قلا داشت و از امضای تفاهم نامه طرح فاضلاب شهری و جمع آوری آبهای سطحی آق قلا با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان و اجرایی شدن آن در سال ۹۸ خبر داد و از شهرداران آق قلا و انبار الوم خواست برنامه های مدیریت شهری و خدمات رسان را جهت طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان و تخصیص اعتبار٬ارائه نمایند.

فرماندار شهرستان آق قلا٬اشتغال٬رونق کسب و کار با جذب و حمایت از سرمایه گذار٬تکریم اراب رجوع و رضایتمندی مردم٬کاهش آسیب های اجتماعی با آموزش و توانمندسازی خانواده ها٬ایجاد نشاط و شادابی در جامعه٬حمایت از اقشار آسیب پذیر٬درآمد زایی شهرداری ها و دهیاری ها با استفاده از قانون بهبود کسب و کار و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و تعامل با مجموعه شوری تامین را ۱۰ اولویت مهم شهرستان در سال ۹۸ بیان کرد.

‹‹ضمیر››در خاتمه سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و ‌آرزوی سال خوش توام با سلامتی برای مدیران شورای اداری شهرستان آق قلا از دستگاههای خدمات رسان خواست ضمن آماده باش کامل همه نیروها٬تمهیدات لازم در خصوص چهارشنبه آخر سال را داشته باشند.

آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری آق قلا با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۸

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 472
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2893

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 199
بازدید ماه:4914
بازدید سال:12473
بازدید کل:22308557