عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رضایتمندی مردم و کیفیت بخشی عرضه و تقاضا،مهمترین اهداف کارگروه تنظیم بازار است

فرماندار شهرستان آق قلا تاکید کرد:

رضایتمندی مردم و کیفیت بخشی عرضه و تقاضا،مهمترین اهداف کارگروه تنظیم بازار است

رضایتمندی مردم و کیفیت بخشی عرضه و تقاضا،مهمترین اهداف کارگروه تنظیم بازار است

"امانگلدی ضمیر"بر رضایتمندی مردم و کیفیت بخشی عرضه و تقاضا تاکید کرد.

صبح امروز پنج شنبه ششم دی ماه،بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین،مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی،نمایندگان اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی و نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی،اتخاذ تدابیر و کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی بر رضایتمندی شهروندان و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا بر تشدید فعالیت گشتهای مشترک نظارتی تاکید کرد و گفت:سیاست تنظیم بازار،دفاع از حقوق تولیدکننده،توزیع کننده و مردم به عنوان گیرنده خدمات و کالا است و هرچه حضور مسئولان در این حوزه پر رنگ تر باشد،اطمینان مردم نیز بیشتر می شود.

"ضمیر"حفظ و صیانت از ارزش های نظام و حقوق شهروندی را وظایف یکایک مدیران دستگاههای اجرایی دانست و در خاتمه سخنان تصریح کرد:ما خدمتگذار مردم هستیم و امروز پاسخگویی شفاف و توضیح منطقی به مردم رویکرد اصلی مسئولین دستگاههای اجرایی است و همگان باید در جهت تامین رفاه،آسایش و رضایت مردم تلاش کنند.

ارائه گزارش گشت مشترک نظارت بر عرضه کود شیمیائی و سموم،نرخ گذاری مکانیک سبک و رستوران ها،گزارش جذب مرغ منجمد،تخم مرغ،گوشت گرم گوسفندی و گوشت گاوی برزیلی و نتایج بازرسی های طرح شب یلدا از مهمترین موارد مطرحه در بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا بود.

لازم به ذکر است جلسات کارگروه تنظیم بازار با توجه به تاکیدات فرماندار شهرستان آق قلا به صورت مستمر در روزهای پنج شنبه هر هفته برگزار می شود.

رضایتمندی مردم و کیفیت بخشی عرضه و تقاضا،مهمترین اهداف کارگروه تنظیم بازار است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 473
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2744

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 199
بازدید ماه:4914
بازدید سال:12473
بازدید کل:22308557