عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار:

هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،عصر روز جمعه 11 آبان ماه،هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا،با حضور"نبی هزار جریبی"نماینده مردم شریف شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی،"امانگلدی ضمیر" فرماندار،اعضای شورای تامین،مسئولین دستگاههای اجرایی و انبوه مشتاقان این ورزش مفرح و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری شهر آق قلا برگزار شد.

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه آق قلا عصر روز جمعه با رقابت 65 راس اسب با یاد مرحومان "حاج دولت خیرخواه"و"اراز قلی شیرمحمدلی"از بنیانگذاران مجموعه سوارکاری آق قلا برگزار شد.

این هفته از رقابت ها در هفت دور به مسافت های هزار و 1200 متر با حضور خیل مشتاقان این ورزش اصیل منطقه برگزار شد و در مجموع به اسب های برتر دورهای هفت گانه مبلغ یک میلیارد و 060میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.

نخستین دور هفته چهارم کورس پاییزه آق قلا با حضور هشت راس اسب بالای سه سال هندیکاپ کلاس سه نژاد ترکمن آغاز شد که یوسف دهش با اسب گز باشی عنوان قهرمانی این دور را به خود اختصاص داد و مهرداد خوجملی و علی عطایی به ترتیب با اسب های آِی سو سرمدی و شادکام به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در دومین دور این رقابت ها که مخصوص اسب های دو خون دو ساله کلاس Maiden بود، هشت راس اسب وارد دپار شدند که آق اویلی بشگرد با اسب بلک هورس زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب صرصر به مقام دوم رسید؛ در این دور عبدالحلیم قبادی با اسب نهیر به عنوان سوم دست یافت.

دور سوم این هفته از رقابت ها که مخصوص اسب های بالای سه سال نژاد دو خون هندیکاپ کلاس 5 بود با حضور 12 راس اسب برگزار شد که نورمحمد بهادر با اسب ماریل قهرمان شد و حسین رجال با اسب روجیک و جواد آچاک با اسب گردان به مقام های دوم و سوم این دور دست یافتند.

چهارمین دور هفته چهارم مخصوص اسب های تروبرد بالای سه سال هندیکاپ کلاس چهار بود که با حضور 9 راس اسب برگزار شد و در انتها آرمین آق آتابای با اسب گلدن بل به مقام نخست رسید و آق اویلی بشگرد با اسب مستردن و نورمحمد بهادر با اسب نفس دوم و سوم شدند.

پنجمین دور این هفته از رقابت ها در مسافت هزار متر و با حضور 9 راس اسب نژاد دو خون دو ساله برگزار شد که بنیامین ملایی با اسب جان دی وان قهرمان شد و قربان محمد اودک با اسب من بولت و آق اویلی بشگرد با اسب تایم لیدی دوم و سوم شدند.

دور ششم مخصوص اسب های دو خون بالای سه سال هندیکاپ کلاس دو با حضور 9راس اسب برگزار شد که قربان محمد اودک با اسب لندی قهرمان شد و کمال دالیجه عطا با اسب ماکان عنوان دوم این دور را بخود اختصاص داد، مقام سوم این دور به نورمحمد بهادر با اسب منوکید تعلق گرفت.

آخرین دور هفته چهارم با حضور 10راس اسب بالای سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس چهار برگزار شد که در آن نورمحمد بهادر با اسب نیوکلاسیک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و امیر مختومی با اسب اژدر و آق اویلی بشگرد با اسب آیدفل سرداری دوم و سوم شدند.

هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 570
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2636

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4082
بازدید سال:4082
بازدید کل:22300166