عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نماینده عالی دولت با ائمه جمعه و جماعات شهرستان آق قلا نشست مشترک برگزار کرد

در راستای اجرای باشکوه چهارمین اجلاسیه استانی نماز:

نماینده عالی دولت با ائمه جمعه و جماعات شهرستان آق قلا نشست مشترک برگزار کرد

نماینده عالی دولت با ائمه جمعه و جماعات شهرستان آق قلا نشست مشترک برگزار کرد

در راستای اجرای باشکوه چهارمین اجلاسیه استانی نماز،"امانگلدی ضمیر"نماینده عالی دولت دوازدهم با ائمه جمعه و جماعات شهرستان آق قلا نشست مشترک برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،در راستای اجرای هرچه باشکوهتر چهارمین اجلاسیه استانی نماز،"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا با"حاج عبدالحی اخوند میرزاعلی"مشاور استاندار در امور اهل سنت استان و امام جمعه شهر آق قلا،"حجت الاسلام محمد شیخی"امام جمعه اهل تشیع شهر انبار الوم،"حاج عبدالرزاق اخوند رهبر"امام جمعه شهر آق قلا و "بای مراد آخوند امدادی"امام جمعه اهل تسنن شهر انبار الوم بخش وشمگیر،نشست مشترک برگزار کرد.

"امانگلدی ضمیر"در این جلسه به نقش بسیار مهم علماء و روحانیون در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و تشریح مسائل دینی و اعتقادی در جامعه اشاره کرد و گفت:وحدت و همدلی مردم و روحانیون تشیع و تسنن شهرستان مرزی آق قلا زبانزد خاص و عام است و به فضل الهی با تعامل و همکاری مسئولین دستگاههای اجرایی،علماء و روحانیون و مردم شهرستان،چهارمین اجلاسیه استانی نماز را باشکوه برگزار خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا برگزاری اجلاسیه استانی نماز همزمان با 12 ربیع الاول(میلاد پیامبر گرامی اسلام)و آغاز هفته وحدت را به فال نیک گرفت و هدف از برگزاری آن در شهرستان وحدت بخش آق قلا را تقویت فرهنگ نماز و نماز خوانی در آحاد مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان بیان کرد.

لازم به ذکر است چهارمین اجلاسیه استانی نماز با حضور مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی روز چهارشنبه 30 آبان ماه سال جاری همزمان با هفته وحدت در محل یادمان شهدای گمنام شهر آق قلا برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت با ائمه جمعه و جماعات شهرستان آق قلا نشست مشترک برگزار کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 718
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2615

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:294
بازدید سال:7853
بازدید کل:22303937