عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نماینده عالی دولت در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا خبر داد:

تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

"امانگلدی ضمیر"از تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار"افتخار به گذشته،امید به آینده"و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان آق قلا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در هشتمین جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش بر نهادینه کردن فرهنگ سلامت،نشاط و شادابی در جامعه تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین دستگاههای اجرایی در افزایش رضایتمندی عمومی و خدمت رسانی بیشتر به مردم،باری دیگر بر وظیفه مندی دولتمردان در انجام وظیفه و رسالت سازمانی،تکریم ارباب رجوع و باز نمودن گره ای از مشکلات جامعه تاکید کرد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا ضمن ابراز نگرانی از افزایش آسیب های اجتماعی همچون طلاق،اعتیاد و کاهش آمار ازدواج، مسئولیت آحاد جامعه در برابر آسیب های اجتماعی و سخنان مقام معظم رهبری در این حوزه را متذکر شد و کم رنگ شدن اعتقادات و باورهای دینی،عمل نکردن به دستورات قرآن و همچنین کاهش ارزشهای اسلامی در جامعه را در افزایش آسیب های اجتماعی تاثیر گذار دانست.

رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا از برگزاری سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل خبر داد و آمادگی دستگاههای اجرایی در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته پدافند غیر عامل و مانور مشترک نیروهای نظامی،انتظامی و خدمات رسان را اعلام کرد.

"ضمیر"در خاتمه سخنان از پرداخت 140 میلیارد ریال تسهیلات روستائی با ایجاد 234 شغل جدید برای جوانان شهرستان آق قلا از محل اشتغال فراگیر و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد و از زحمات مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد اشتغال به ویژه پست بانک شهرستان در پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه و ارتقاء رتبه اشتغال در سطح استان،تشکر و قدردانی نمود.

 تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 

تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 704
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2613

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4082
بازدید سال:4082
بازدید کل:22300166