عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت

به مناسبت اول ذی القعده و ولادت حضرت معصومه (س) صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت

فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی آغاز دهه فرخنده کرامت و ولادت کریمه اهل بیت،حضرت معصومه (س) را تبریک و تهنیت گفت.

صبح امروز یکشنبه 24 تیر ماه،همزمان با فرا رسیدن اول ذی القعده،"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در متن پیام نماینده عالی دولت دوازدهم آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

نام‌گذاری سالروز ولادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) در تقویم ملی و مذهبی ما به نام"روز دختر"،گواه روشنی از بالندگی جامعه دین‌محور ماست؛چرا که اسلام راستین و حقیقی؛ برای دختران جامعه چنان جایگاه و منزلتی قائل شد که پیامبر عظیم‌الشأن ما دست دخترش حضرت فاطمه (س) را بوسید.

بی‌تردید این مناسبت،فرصت مغتنمی است تا با الگوسازی از شخصیت حضرت معصومه (س)،دختران جامعه‌مان را که امروزه نقش و جایگاه مهمی در کشور دارند در تمامی ابعاد توانمند سازیم.

جامعه امروز ما بیش از هرزمانی نیازمند بازشناسی و معرفی توانمندی‌های بانوان و دختران و مشارکت‌دادن آنان در تحولات و مناسبات اجتماعی است تا به سوی جامعه‌ای توسعه‌‌یافته،متوازن و برخوردار از برابری‌های بیشتر فرهنگی، اجتماعی و جنسیتی پیش برویم.

دخترانی که نقشی سرنوشت ساز در حال و آینده جامعه داشته،مادران فردایند و تربیت صحیح آنها تضمین موفقیت جامعه آینده است.به یقین در یک جامعه هرچه دختران جدی‌تر، پرتلاش‌تر،و بااخلاق‌تر باشند،جامعه با سرعت بیشتری به سمت شکوفایی،کمال و سعادت حرکت می‌کند.

دهه اول ذی القعده،به نام دهه کرامت،مصادف است با ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته زاد روز با برکت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد،فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) فراهم می شود.این دهه،دهه ترویج معارف اهل بیت (ع) و زمان مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

اینجانب،سالروز ولادت کریمه اهل بیت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به همه دختران ایران اسلامی و دختران شهرستان آق قلا،آنها را به شناخت هر چه بیشتر رفتار و کمالات انسانی دعوت می نمایم و امیدوارم همگان با بهره جستن از سیره پاک اهل بیت طاهرین بتوانند در رشد و تکامل خود و جامعه اسلامی بکوشند.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد دهه کرامت

شهرستان آق قلا




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 376
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2429

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4081
بازدید سال:4081
بازدید کل:22300165