عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » قرآن چراغ هدایت راه بشریت است

فرمانداری آق قلا :

قرآن چراغ هدایت راه بشریت است

قرآن چراغ هدایت راه بشریت است

فرماندار شهرستان آق قلا در همایش اختتامیه کلاس های آموزشی صحیح خوانی قرآن کریم شهرستان آق قلا گفت: قرآن کریم چراغ هدایت برای راه بشریت است و هرکس که بتواند قرآن را عمیق درک کند ، اصول و شیوه‌های درست زندگی را بیآموزد.

الیاس هیوه چی با بیان اینکه قران باعث سلامت اجتماعی جامعه می شود ، اضافه کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به دستورات آن می تواند جامعه را از آسیب های اجتماعی محفوظ کند و به عنوان سدی در برابر بلایا و خطرات اجتماعی فرد را مصون نگه دارد.

فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: قران برنامه زندگی انسان را تببین نموده و هدف از زندگی را مشخص کرده است و هرکسی که هدف را پیدا کرد می تواند راه را نیز پیدا کند و آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه قرآن همه راه ها را شناسانده است ، اضافه کرد: قرآن کتاب جامعی است که همه چیز را در خود جای داده و نکات لازم برای مقابله با آسیب ها را مشخص کرده است و هرکس که به این گنجینه پایان ناپذیر حکمت الهی تمسک بجوید می تواند در مقابل تهاجمات فرهنگ غربی بیایستد.

حجت‌الاسلام حسن نیشابوری رییس اداره تبلیغات اسلامی آق قلا نیز هدف ازاین برنامه را قدردانی از عوامل اجرایی طرح تابستانی و نفرات اول تا سوم پایگاه های تابستانی برشمرد و گفت: در جشن اختتامیه طرح غنی ساری اوقات فراغت تابستانی که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد و از روحانیان و مربیان مشمول طرح که فعالیت های خوبی را داشته اند به‌عنوان مسئولان هسته های فرهنگی و بوستان های معرفت قدردانی شد.

گفتنی است در این برنامه همچنین از نفرات اول تا سوم پایگاه های اوقات فراغت شامل کلاسهای فصیح خوانی،هسته های فرهنگی ،کلاس های آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نیز مربیان کلاس های آموزش عمومی قرآن کریم با اهداء هدایایی قدردانی شد.

در این مراسم از ۱۵۳ نفر از مربیان،روحانیون و مخاطبین گروه هدف قدردانی شد.

قرآن چراغ هدایت راه بشریت است

 

قرآن چراغ هدایت راه بشریت است

 

قرآن چراغ هدایت راه بشریت است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1245
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 218

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4114
بازدید سال:4114
بازدید کل:22300198