عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 21 بهمن،جشن مردمی و افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر با حضور استاندار

فرماندار در مصاحبه با صدا و سیمای گلستان خبر داد:

21 بهمن،جشن مردمی و افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر با حضور استاندار

21 بهمن،جشن مردمی و افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر با حضور استاندار

فرماندار شهرستان آق قلا از برگزاری جشن مردمی و همچنین افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر در روز 21 بهمن با حضور استاندار گلستان خبر داد.

صبح امروز سه شنبه دهم بهمن ماه و در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با خبرنگار صدا و سیمای گلستان مصاحبه نمود و گزارشی از برنامه ها و مراسمات دهه فجر این شهرستان را به اطلاع عموم مردم رسانید.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پیش بینی 210 برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه عمرانی، تولیدی با اعتبار 390 میلیارد ریال و اشتغالزائی 87 نفر در دهه فجر امسال خبر داد.

فرماندار شهرستان آق قلا دیدار با خانواده معظم شهداء با حضور معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همچنین سخنرانی در نماز جمعه در خصوص اقدامات و برنامه های دولت دوازدهم را سرآغاز برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در روزهای 12 و 13 بهمن ماه عنوان کرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا با اشاره به در پیش رو بودن ایام عزاداری شهادت دخت نبی مکرم اسلام "حضرت فاطمه زهراء(س)" از آذین بندی و همچنین برگزاری مراسم زنگ انقلاب در روز شنبه 14 بهمن ماه با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی در مدارس شهرستان آق قلا خبر داد.

"ضمیر" اتمام عملیات مرمت پل تاریخی شهر آق قلا را از مهمترین مطالبات مردمی این شهرستان بیان کرد و در همین راستا از برگزاری جشن مردمی و مراسم افتتاح متمرکز 45 پروزه عمرانی،تولیدی و اقتصادی با اعتبار 390 میلیارد ریال و اشتغالزائی 87 نفر با حضور "دکتر هاشمی" استاندار محترم گلستان در روز 21 بهمن ماه امسال خبر داد.

افتتاح فاز یک میدان زندگی،همایش پیاده روی خانوادگی با شعار انقلابی،مراسم تجلیل از انقلابیون ،جشن انقلاب،جنگ شادی،برپائی نمایشگاه توانمندی های شهرستان،افتتاح تالار پذیرائی در روستای قربان آباد،واحد صنعتی بازیافت باطری و چندین واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی آق قلا،سالن ورزشی روستای گری دوجی،همایش کودک و نوجوان، نشست بانوان و تحکیم خانواده با حضور "خانم دکتر معصومه ابتکار" معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، همایش نخبگان، مسابقات کشتی سنتی و بازیهای بومی و محلی از مهمترین برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر می باشد که "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای گلستان عنوان کرد.

21 بهمن،جشن مردمی و افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر با حضور استاندار

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 628
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2165

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:691
بازدید سال:8250
بازدید کل:22304334