عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دختران امروز با اثبات توانمندیهای خود می توانند در عرصه های مدیریتی وارد شوند

هیوه چی:

دختران امروز با اثبات توانمندیهای خود می توانند در عرصه های مدیریتی وارد شوند

دختران امروز با اثبات توانمندیهای خود می توانند در عرصه های مدیریتی وارد شوند

فرماندار شهرستان آق قلا در نشست صمیمی دختران که به مناسبت روز ملی دختران و دهه کرامت برگزار گردید گفت : روز ملی دختران فرصت مغتنمی است که دختران انتظارات و دغدغه های خودرابیان کنند و این روز با ید سرآغازی باشد برای اینکه دختران به دنبال ایجاد فضاهای لازم برای اثبات توانمندیهای خود باشند .

الیاس هیوه چی اضافه کرد: نگاه دولت تدبیر و امید براین است که زنان و دختران از دیدگاه سنتی عبور کنند و با کسب دانایی و افزایش توانایی در عرصه های مختلف نقش آفرینی نمایند .

فرماندار تاکید کردند: جامعه امروز نیازمند این است که دختران و زنان در عرصه های مدیریتی مختلف وارد شوند واصلاح بازنگری به توانمندیهای حوزه دختران یکی از ضرورتهای اجتماعی است که احساس می شود باید به آن توجه شود .

وی اضافه کرد: دختران برای اینکه بتوانند در عرصه های مختلف خیلی قوی وارد شوند در ابتدا باید هدف مشخصی داشته و گامهای عملی بردارند و در مناسبتها و برنامه های مختلف حضور گسترده داشته باشند .

هیوه چی افزود:بانوان می توانند با فعالیت در قالب کارتیمی و جمعی و ایجاد مجمع بستر مناسبی را جهت معرفی مدیریت بانوان ایجاد نمایند .

فرماندار اضافه کرد: امروز دولت تدبیر و امید فضای مناسبی را جهت حضور و تحقق توانمندیهای بانوان ایجاد نموده و ما در حوزه سیاسی و انتخاب فرمانداران زن ، بخشداران وسایر حوزه ها شاهد این امر هستیم .

لازم به ذکر است دراین نشست که با حضورمادران و دختران شهرستان به همت امور بانوان فرمانداری برگزار گردید از 15 دختر شاخص که در زمینه های مختلف مقام های استانی و کشوری کسب نموده بودند با اهداء هدایایی تجلیل شد.

دختران امروز با اثبات توانمندیهای خود می توانند در عرصه های مدیریتی وارد شوند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1051
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 214

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4013
بازدید سال:4013
بازدید کل:22300097