عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پدافند غیر عامل بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می سازد

فرماندار شهرستان آق قلا:

پدافند غیر عامل بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می سازد

پدافند غیر عامل بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می سازد

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : پدافند غیر عامل بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می سازد.

صبح امروز دوشنبه هشتم آبان ماه ، همزمان با روز پدافند غیر عامل ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت این روز پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام این مقام مسئول آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادی است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم را در هر کشوری دربر می گیرد.

براین اساس برنامه ریزی و ساماندهی همه جانبه درموضوع دفاع غیر عامل در حوز ه های مختلف سایبری، زیستی و فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی ریاست محترم جمهوری در حوزه پدافند غیر عامل به منظور صیانت از منابع و ذخایر ملی ، از جمله وظایف مدیران و دست اندرکاران نظام مقدس به شمار می رود.

بی‌شک پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین، اثربخش‌ترین، پایدارترین و کم‌هزینه‌ترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می‌سازد. پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشی کلیدی ایفا می‌کند و از این‌رو ضروری است تمام مدیران دستگاههای اجرایی ، صاحب‌نظران، دانشگاهیان و نخبگان محترم برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی لازم و مناسب را برای پیاده کردن اصول و مبانی پدافند غیرعامل انجام دهند.

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین نظام مقدس ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل ، خدمات همه تلاشگران این عرصه جهاد خاموش را ارج نهاده و به تدوین راهبردها و درایت دولت "تدبیر و امید" که با ایجاد روحیه امید و آرامش و بستر امنیت پایدار در جامعه ، که از اهداف مهم پدافند غیرعامل است فراهم آورده و زمینه نشاط اجتماعی و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را سرلوحه و وجهه همت خود قرار داده است قدردانی نموده و توفیقات روزافزون همگان ، تحت هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد هفته پدافند غیر عامل

شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 564
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2032

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:454
بازدید سال:8013
بازدید کل:22304097