عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توسعه ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش:

توسعه ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

توسعه ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : توسعه ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

صبح امروز چهارشنبه 26 مهر ماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را به رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان ، هیات های ورزشی ، پیشکسوتان ، ورزشکاران ، قهرمانان و مجموعه ورزشی شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است:

"بسمه تعالی"

"26 مهر تا دوم آبان " به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش ، نامگذاری شده است. این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. بی شک ورزش شهرستان آق قلا ، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردید.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. و موجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن ، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ، ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی ، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد

نقش بی بدیل همکاران خدوم مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان در گرایش مردم و آحاد جامعه به ورزش و تربیت بدنی قابل تقدیر است و از همّت بلند و تلاشهای مؤثر تمامی مردم بخصوص رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در عرصه های گوناگون ایفا نموده تقدیر و تشکر نموده و هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی این عزیزان و همچنین ورزشکاران ، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان ، روسا و هیئت های ورزشی شهرستان تبریک عرض نموده ، از درگاه خداوند منّان ، سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور تحت مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری و دولت "تدبیر و امید"مسئلت می نمایم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 465
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2004

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4058
بازدید سال:4058
بازدید کل:22300142