عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهه ولایت یادآور تهذیب نفس و رسیدن به کمال است

فرماندار در پیام تبریک آغاز دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر :

دهه ولایت یادآور تهذیب نفس و رسیدن به کمال است

دهه ولایت یادآور تهذیب نفس و رسیدن به کمال است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال است.

صبح امروز پنج شنبه نهم شهریور ماه و در آستانه فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن این اعیاد خجسته را به عموم مسلمان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا در پیام رئیس ستاد دهه ولایت و امامت آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

روز عید قربان سرآغاز دهه امامت و ولایت و یاد آور عبودیت و بندگی خداوند متعال ، فرصت و تذکری است برای ما بندگان که تعلقات و وابستگی های دنیوی و مادی را در راه اطاعت از پروردگار جهانیان به قربانگاه ببریم و ابلیس نفس را از خویش برانیم تا از خواهش ها و تمایلاتی که هر آینه به دست و پای ما زنجیر وبردلها ما زنگار فراموشی می نهد، از خود دور سازیم .

عید قربان ، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم شدن در برابر رضای الهی است و دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال است ، عید قربان نماد و عاملی در جهت تقویت وحدت امت اسلامی و پیروی مسلمانان از آئین‌های الهی است . در این دوران حساس دنیای اسلام به اتحاد بیشتر نیازمند است و مسلمانان باید فرصت عید قربان را برای اتحاد بیشتر و خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی مغتنم بشمارند.

روز عید قربان در آغاز دهه امامت و ولایت یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی ، شکوفایی ایمان ، یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است . پایان این دهه نیز مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.

هجدهم ذی‌الحجه مصادف با عید غدیر و یادآور ابلاغ پیام امامت و ولایت به آحاد جامعه اسلامی است و این روز را عیدالله اکبر و عید آل محمد(ص) هم گفته‌اند که از جایگاه بسیار عظیمی برخوردار است.

جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولایت فقیه و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری ، نمونه‌ای کامل از مردم‌‌سالاری دینی در جهان به‌شمار می‌رود و پیروی از ولایت عامل اصلی دستاوردها و موفقیت‌های این نظام بوده است.

اینجانب فرا رسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان ، غدیر و دهه امامت و ولایت را به عموم ملت شریف ایران خصوصا مردم ولایتمدار و خداجوی شهرستان آق قلا و همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که در آستان پروردگارشان سر تسلیم و سپاس فرود آورده‌اند و جز به رضای او نمی‌اندیشند تبریک و تهنیت عرض نموده ، از درگاه ایزد منان خواهانم توفیق عمل به آموزه‌های نجات‌بخش و راه گشای پیامبران الهی را به همه ما عنایت فرماید.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد دهه ولایت و امامت

شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 890
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1925

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4075
بازدید سال:4075
بازدید کل:22300159