عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی ازدواج

به مناسبت اول ذی الحجه صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی ازدواج

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی ازدواج

فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی ازدواج را تبریک و تهنیت گفت.

صبح امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه ، همزمان با اول ذی الحجه ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و روز ملی ازدواج را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام این مقام مسئول آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

سرسبزترین روز عالم ، روز اول ذی الحجه است که در آن روز زیباترین سرود هستی در گوشه گوشه شهر زمزمه شد و روشن‏ ترین پیوند در فصلی از تاریخ به نام ازدواج آسمانی به ثبت رسید .

اول ذی الحجه ، سالروز ازدواج و پیوند آسمانی دو الگوی انسانیت و ایمان حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است که به عنوان الگویی شایسته برای امر ازدواج و ایجاد یک زندگی سعادتمند ، باید مورد توجه همه دختران و پسران و جوانان عزیز ایران اسلامی قرار گیرد .

نامگذاری سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (علیهما السلام) ، فرصت مناسبی است تا با جمع بندی آسیب ها و چالش های پیش روی جوانان در راستای امر مقدس ازدواج ، بیش از گذشته به ترویج فرهنگ ساده زیستی ، تسهیل امر ازدواج و قناعت ورزی پرداخته شود که این مسئله مهم از وظایف خطیر خانواده ها و همه متولیان امر به شمار می رود. اول ذی الحجه ، روز ازدواج و خانواده نامگذاری شد تا تاکیدی باشد بر اهمیت و ارزش الگو گرفتن از ازدواج علی گونه و ارائه طریقی برای جامعه بشری در همه قرون و اعصار.

امید است که جوانان این مرز و بوم که تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) هستند، با الگو قرار دادن منش زندگیحضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و با توکل بر خداوند متعال آغازگر زندگی‌های مشترک اسلامی باشند.

اینجانب با گرامیداشت و تبریک سالروز مقدس ترین و زلالترین ازدواج هستی ، پیوند حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) ؛ برای همه جوانان ایران اسلامی به خصوص جوانان عزیز شهرستان آق قلا ، زندگی توام با سربلندی و سرافرازی در پرتو منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه خداوند باری تعالی آرزومندم .

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1226
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1893

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:33
بازدید سال:7592
بازدید کل:22303676