عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است

فرماندار شهرستان آق قلا :

هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است

هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است . امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر "تدبیر و امید" با ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

صبح امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه و در آستانه فرا رسیدن بزرگداشت هفته دولت ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی یاد و خاطره شهیدان "رجایی و باهنــر" را گرامی داشته و فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را بر همه خدمتگزاران ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روباط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام نماینده عالی دولت "تدبیر و امید" آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

این دو عنصر خدمتگزار ( شهیدان رجایى و باهنر ) باید همیشه به عنوان عناصر فراموش نشدنى در تاریخ دولت خدمتگزار جمهورى اسلامى و انقلاب اسلامى در خاطره‏ها زنده بمانند.(مقام معظم رهبری)

هشتم شهریور یادآور از جان گذشتگی فرزندان پاک باخته انقلاب ، اسطوره های صداقت ، تعهد و احیاگران فرهنگ خدمت رسانی شهیدان "رجایی و باهنر" و نماد بزرگداشت دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه باهمت و بی منت ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کرده اند.

اتکاء به مردم لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله های متعالی پیشرفت هر کشور است ، از سویی بهره گیری از تجربیات و خرد جمعی نیز یکی از عوامل سرعت بخشیدن به این روند است و خلاصه اینکه صداقت در عمل نیز اعتماد عمومی را به همراه دارد و انصافا دولت "تدبیر و امید" این عوامل را به خوبی شناخته و پرانرژی با محور قرار دادن شعار اعتدال به سوی پیشرفت گام می نهد.

هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است ؛ فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های خادمان خود در مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شده و به این باور برسند که خادمان و خدمتگزاران نظام اسلامی هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و خشنودی خلق خدا و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و امید ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والا مقام دولت ، بويژه شهیدان "رجایی و باهنر" ، فرا رسیدن بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بويژه كارمندان و كارگزاران دولت در شهرستان آق قلا تبریک عرض نموده و موفقیت همه همکاران و کارکنان تلاشگر و ارزشمند را در راستای تحقق آرمانهای بلند ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و در مسیر منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) وسیاست های راهبردی دولت "تدبیر وامید" از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت

شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 536
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1891

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:27
بازدید سال:7586
بازدید کل:22303670