عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز به ریاست معاون فرماندار :

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

 چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد.

صبح امروز دوشنبه 30 مرداد ماه ، چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور مسئولین دانشگاههای شهرستان در محل دفتر معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "سید موسی میردیلمی" در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاهها با بیان اینکه دانشگاه باید محیطی امن و آرام برای دانشجویان باشد اظهار داشت : باید روحیه نشاط، شادابی و آرامش برای دانشجویان فراهم شود ، با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها قرار داریم لازم است روسای دانشگاهها و مدیران حوزه تعلیم و تربیت ، تمهیدات لازم را در زمینه رفاه دانشجویان و دانش آموزان فراهم نمایند.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت : دانشگاه ها به عنوان مرکز تحقیق و پژوهش علمی و فرهنگی ، مهد نوسازی اجتماع هستند و در واقع دانشگاهها محلی هستند که در آن افکار و اندیشه‌ای جدید ، دانش و معرفت نو ، تکنولوژی متحول و فرهنگی خلاق و پویا نشو و نما می‌کند .

وی با اشاره به ارتباط دانشگاه با توسعه کشور افزود : دانشگاهها هم از نظر تامین نیروی انسانی کارآمد و افزایش کارایی و بهره‌ وری افراد و هم از جهت گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه اقتصادی کشور موثر هستند و در واقع می توان گفت خدمات دانشگاه برای توسعه اقتصادی و حتی توسعه اجتماعی ـ سیاسی کشور نقش زیر بنایی دارد .

"میر دیلمی" در خاتمه سخنان خود از مسئولین دانشگاههای شهرستان خواست تا نبست به بررسی و مرتفع ساختن مشکلات دانشگاهها بخصوص در زمینه تامین وسیله ایاب وذهاب دانشجویان ، ساماندهی خوابگاه های دانشجویی و هم چنین آماده سازی فضای دانشگاه ها جهت ورود دانشجویان و استقبال از دانشجویان جدیدالورود اقدام لازم معمول نمایند .

 

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

 

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 491
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1889

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:1046
بازدید سال:8605
بازدید کل:22304689