عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

فرماندار آق قلا:

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

فرماندارشهرستان آق قلا در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مسئله عفاف و حجاب یکی از حساس ترین مباحث در عرصه امور فرهنگی ، اجتماعی است که مسئولین بایستی در این خصوص از برخورد سخت افزاری و ابزاری با این موضوع پرهیز کنند.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: عفاف و حجاب به جهت تاثیرگذاری آن در حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ آن از اهمیت بالایی برخوردار است و آسیب شناسی فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله مهم در جامعه امروزی تلقی می شود.

وی اضافه کرد: عفاف چرایی رعایت حجاب است و حجاب شکل و چگونگی آن ، بنابراین برخورد ظاهری و برخوردی که دافعه داشته باشد مدنظر نیست و بایستی با رفتار ملایم و نرم با مقوله عفاف و حجاب برخورد شود.

فرماندار شهرستان آق قلا سپس با تبریک 17 مرداد به خبرنگاران اظهار داشت:رسالت خبرنگاران ایجاب می کند که مشکلات مردم را احصاء کرده و از مسئولین بخواهند که پاسخگو باشند .

هیوه چی افزود:خبرنگار با انعکاس درست و صحیح مسائل و مشکلات مردم به مسئولین و پرهیز از ایجاد حاشیه بایستی به آرامش جامعه کمک کند و این اولین وظیفه یک خبرنگار است.

وی همچنین ضمن تبریک 25 تیرماه روز تامین اجتماعی اظهار داشتند :تامین اجتماعی حق همه افراد و همه اقشار است و تامین اجتماعی با رویکرد تامین عدالت برای مردم یک اصل اساسی در این حوزه است و امیدواریم با تلاش مسئولین و همراهی مردم اهداف تشکیل تامین اجتماعی محقق گردد.

فرماندار شهرستان آق قلا در بخش پایانی سخنانش به مسئله روز جهان اسلام اشاره کردند و افزودند: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مصداق بارز نقض مقررات بین‌المللی بود که با پاسخ قاطع مقاومت مواجه شد و آنگونه شایسته مقاومت بود رقم خورد و با رژیم غاصب صهیونیستی با تحمل شکست دیگری مجبور شد پای میز آتش بس بشیند.

هیوه چی اضافه کرد: این جنگ قدرت و توان مقاومت را به اسرائیل غاصب نشان داد و شعارها و القاهای گنبد آهنین اسرائیل با حملات موشکی رزمندگان فلسطینی زیر سوال رفت و ضعف های اسرائیل را نمایان کرد.

وی افزود: غزه سبب شد ملت‌های متفاوت با ملیت‌ها و زبان‌های گوناگون بر ضد اسرائیل موضع بگیرند و باعث شد جنبش جهانی بر علیه این کشور و در حمایت از مردم غزه در جهان شکل بگیرد.

حجت الاسلام شیخی امام جمعه شهر انبارالوم نیز در این جلسه ضمن پرداختن به موضوع عفاف و حجاب گفت : یکی از مهمترین مسائل در شرایط کنونی ، موضوع فرهنگی و اجتماعی که دغدغه مقام معظم رهبری نیز بوده مسئله رسیدگی به وضعیت عفاف و حجاب است که بسیاری از هنجارها و ناهنجاری های امروز جامعه را شکل می دهد.

وی اضافه کرد: شبکه های ماهواره ای در حال حاضر با پخش برنامه های مختلف ، هجمه سنگینی را علیه عفاف و حجاب اسلامی به راه انداختند که هدفی جز به فساد کشاندن خانواده و تضعیف ارزش های دینی و اسلامی ندارند.

امام جمعه انبارالوم از مسئولین و متولیان فرهنگی و مرتبط با مسئله عفاف و حجاب خواست با جدیت بیشتری به ویژه در مدارس و محیط های دانشگاهی به این موضوع حساسیت نشان بدهند.

عتیقی از اساتید دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تشریح کامل اهداف استکبار جهانی در خصوص گسترش شبکه های ماهواره ای ، نسبت به اثرات مخرب استفاده از ماهواره در خانواده ها هشدار داد.

در ابتدای جلسه نیز مهندس رحمدل معاون اداری و مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل ؛ تجهیز کارگاه سوخت نگار چوب در مرکز و اجرای آموزش صنایع دستی در روستاهای تابعه و تلاش همه جانبه برای تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای آ ق قلا و تلاش برای توسعه آموزش های مهارتی و حمایت از آموزش های بازار محور را مهمترین برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان آق قلا عنوان کرد.

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

 

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

 

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

 

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

 

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

 

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است

 

برخورد ابزاری با مسئله عفاف و حجاب اشتباه است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1326
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 176

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4032
بازدید سال:4032
بازدید کل:22300116