عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کلنگ بزرگترین زمین پینت بال استان در شهرستان آق قلا به زمین زده شد

صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان :

کلنگ بزرگترین زمین پینت بال استان در شهرستان آق قلا به زمین زده شد

کلنگ بزرگترین زمین پینت بال استان در شهرستان آق قلا به زمین زده شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، صبح امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه ، با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ، کلنگ بزرگترین زمین ورزشی آموزشی و تفریحی پینت بال استان گلستان در شهر آق قلا به زمین زده شد.

گفتنی است مساحت در نظر گرفته شده برای این ورزش مفرح و شاد ، 2500 متر مربع بوده که با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال و با مشارکت بخش خصوصی در مدت زمان دو ماه به بهره برداری خواهد رسید.

پینت بال یکی از هیجان انگیز‌ترین ورزش های گروهی می‌باشد که به طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یکدیگر با گلوله‌های رنگی می‌کنند . پینت بال ورزشی نو و پر هیجان است برپایه دومیدانی ، بسیار نزدیک به تیراندازی و از آنجا که به تفکر استراتژیک نیاز دارد به آن شطرنج زنده هم می‌گویند. در پینت بال عموماً ٢ تیم که تعداد شرکت کنندگان در آن با توجه به زمین بازی قواعد و سناریو‌های متفاوتی دارد در برابر هم قرار می‌گیرند و با توجه سناریوی از قبل توافق شده مأموریتی را بعهده دارند، اعضاء هر تیم مجهز به نشانه گذاری‌ها پینت بال ، گلوله‌های رنگی استاندارد ، تجهیزات ایمنی و پوشش قابل شناسایی بوده و بر مبنای قانون حاکم بر زمین ، سایز ابزار و یا تجهیزات مورد نیاز را همراه خواهند داشت.

این ورزش به دلیل جذابیت ، هیجان و تحرک بسیار زیاد باعث ایجاد سرگرمی سودمند برای قشر جوان جامعه و سالم سازی اوقات فراغت و تخلیه انرژی های درونی آنان می شود. یکی از مهم ترین فواید این ورزش جلوگیری از گرایش به اعتیاد و پیشگیری از معضلات اجتماعی است . لذا ترویج و گسترش این رشته باعث کاهش هر چه بیشتر معضلات اجتماعی گردیده و آینده ای سالم برای جوانان تضمین می کند.

از مهمترین مزایای این ورزش می توان به ایجاد محیط ورزشی سالم و مهیّج برای اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان ، افزایش آمادگی دفاعی آحاد جامعه ، بالا بردن قدرت تصمیم گیری افراد در هنگام مواجهه با موقعیت های استراتژیک ، پر کردن و سالم سازی اوقات فراغت جوانان ، ارتقای روحیه همکاری و تمرین کارگروهی اشاره نمود.

کلنگ بزرگترین زمین پینت بال استان در شهرستان آق قلا به زمین زده شد

 

کلنگ بزرگترین زمین پینت بال استان در شهرستان آق قلا به زمین زده شد

 

کلنگ بزرگترین زمین پینت بال استان در شهرستان آق قلا به زمین زده شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2024
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1703

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 256
بازدید ماه:2279
بازدید سال:9838
بازدید کل:22305922