عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست فرماندار برگزار شد:

شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد.

صبح امروز شنبه 16 اردیبهشت ماه ، شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "سید موسی میردیلمی " معاون فرماندار ، "اسمعیل آرخی " بخشدار مرکزی ، "جواد محمدی راد " بخشدار وشمگیر و مسئولین کمیته های این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری با هدف گزارش آخرین اقدامات و فعالیتهای ستاد و پیگیری امور اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر " در این جلسه با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع اخبار مربوط به انتخابات ، از کمیته اطلاع رسانی ستاد خواست نسبت به تشکیل اتاق خبر و صدور کارت برای خبرنگاران با هماهنگی کمیته حراست و استعلامات اقدام نماید.

فرماندار شهرستان آق قلا از بخشداران مرکزی و وشمگیر این شهرستان خواست با حضور در نماز جمعه این هفته در روستاهای بخش به منظور تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اقدام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، آموزش عوامل اجرایی و ارتقای سطح دانش مدیران و مجریان انتخابات را از ارکان مهم این رویداد مهم و حساس عنوان نمود و افزود : از تمام ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات استفاده شود . اعضای شعب رای گیری و دست اندرکاران انتخابات باید نهایت کوشش را بکار گیرند تا براساس دستور العمل ها و قوانین انتخابات عمل نمایند.

"ضمیر" همچنین تشکیل جلسه ای با حضور نمایندگان فرماندار و کاربران شعب به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر را از ضروریات بیان کرد و از کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خواست با هماهنگی مدیران شبکه های زیرساخت برق و مخابرات نسبت به نیازسنجی و رفع کمبودها و امکانات لازم در محل اخذ آراء اقدام نماید.

شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 

شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 

شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 

شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1832
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1678

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:425
بازدید سال:7984
بازدید کل:22304068