عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست فرماندار برگزار شد :

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به ریاست فرماندار برگزار شد.

صبح امروز دوشنبه چهارم اردیبشهت ماه ، سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مسئولین کمیته های این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری با هدف گزارش آخرین اقدامات و فعالیتهای ستاد ، پیگیری امور اجرایی ، آخرین روند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی مبنی بر چگونگی رسیدگی به صلاحیت داوطلبین در هیات اجرایی و نظارت در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر " در این جلسه اظهار داشت : انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ستاد انتخابات شهرستان وظیفه مند هستند همه ماموریت ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود : ستاد انتخابات شهرستان ، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و در تمامی مراحل و فرایند انتخابات تنها ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.

وی با بیان اینکه رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات است ، خاطرنشان کرد : اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با بیان اینکه جلب اعتماد مردم در سایه بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات محقق می شود تصریح کرد : هرگونه جانبداری مجریان، ناظران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از فرد یا جناح خاصی با واکنش منفی مردم مواجه می شود ، لذا رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات یک اصل شرعی، عرفی، عقلی و قانونی است.

وی مستندسازی عملکرد کمیته ها را مهم دانسته و اظهار داشت مستندسازی در همه مراحل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی با دقت انجام شود.

"ضمیر" در خاتمه سخنان اظهار امیدواری کرد با تعامل دست اندرکاران و مجریان انتخابات شاهد انتخاباتی سالم ، پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم .

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود.

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 667
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1638

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4073
بازدید سال:4073
بازدید کل:22300157