عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیأت اجرایی

با حضور فرماندار صورت گرفت:

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیأت اجرایی

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیأت اجرایی

 با حضور فرماندار ، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آق قلا و انبار الوم در هیات اجرایی انجام شد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این شهرستان گفت: مطابق قانون بعد از پایان فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها، مراجع چهارگانه 10 روز فرصت داشته اند تا جواب استعلامات خود را به فرمانداری ارسال کنند.

 وی ادامه داد: تا بعد از این مدت براساس ماده 47 قانون انتخابات شوراهای اسلامی روند بررسی صلاحیت نامزدها در هیأت اجرایی آغاز شود.

 فرماندار شهرستان آق قلا بر رعایت اصل بی طرفی و توجه به مر قانون در بررسی صلاحیت داوطلبان تأکید کرد و افزود: بررسی سوابق داوطلبان از محدوده موارد مذکور در قانون شوراها خارج نخواهد بود.

 وی تصریح کرد: بر اساس کلیات برنامه زمان ‌بندی انتخابات پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیأت‌ اجرایی موظفند 24 فروردین صورتجلسه بررسی صلاحیت را به هیأت‌های نظارت شهرستان ارسال نمایند تا مراحل بعدی بررسی صلاحیت‌ها انجام پذیرد.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا خاطرنشان کرد: هیات نظارت شهرستان اول اردیبهشت ماه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان را به هیات اجرایی اعلام می کنند تا فرمانداری نیز دوم اردیبهشت ماه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به داوطلبان اعلام کند.

 "ضمیر" با بیان اینکه باید زمینه حضور تمامی اقشار و گرایش‌های سیاسی در این رقابت‌ مهم فراهم شود گفت: حضور اندیشه‌های مختلف از جناح های متفاوت و همچنین نسل جوان در کنار افراد کار آزموده و مجرب موجب شکل گیری شوراهای فعال و کارآمد شده و امکان خدمت رسانی بهتر به مردم را خواهد کرد.

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیأت اجرایی

 

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیأت اجرایی

 

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیأت اجرایی

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 473
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1593

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 166
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4112
بازدید سال:4112
بازدید کل:22300196