عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت فرماندار شهرستان آق قلا برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس


دعوت فرماندار شهرستان آق قلا برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

دعوت فرماندار شهرستان آق قلا برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

فرماندار شهرستان آق قلا با محکوم نمودن اقدامات رژیم صهیونیستی و متحدین بی چون و چرای آنان ، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از مردم سلحشور و همیشه در صحنه آق قلا برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد تا با این عمل خشم و انزجار خود را از صهیونیست و حامیان آنها اعلام کنند.

الیاس هیوه چی در مصاحبه خبری با صدا و سیمای گلستان روز قدس را میراث امام راحل عنوان کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس به لحاظ قداستش و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری و در راستای افشای توطئه های استکبار جهانی باید پرشورتر از گذشته امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی افزود: استکبار جهانی طی 80 سال گذشته و بعد از جنگ جهانی اول توطئه شوم تقسیم کشورهای مسلمان نشین را آغاز کردند و با تاسیس کشور اسرائیل غاصب در سال 1948 به اهداف شوم خود رسیدند.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی مختص امروز نیست اضافه کرد: مسلمانان جهان هیچ گاه جنایات رژیم صهیونیستی در دیریاسین و کفریاسین و بلندی های جولان را از یادها نخواهند برد ، دستان پلید این رژیم ، آلوده به خون هزاران زن و مرد و کودک فلسطینی است که دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

وی در پایان از تمامی اقشار مردم اعم از ائمه جمعه و جماعات و روحانیون معزز ، کشاورزان ، بازاریان و اصناف ، کارکنان ادرارت و نهادها و اقشار مختلف مردمی خواست تا با حضور خودشان در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خودشان را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

لازم به ذکر است راهپیمایی روز قدس، در روز جمعه ساعت 10صبح از فلکه وحدت تا فلکه قدس در آق قلا و در از میدان بخشداری تا حوزه بدر در وشمگیر با حضور مردم پرشور این شهرستان برگزار می گردد.

دعوت فرماندار شهرستان آق قلا برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1025
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 158

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3951
بازدید سال:3951
بازدید کل:22300035