عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

هیوه چی :

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

فرماندار شهرستان آق قلا در همایش عفاف و حجاب ، تحکیم بنیان خانواده وتاثیرماهواره با بیان این مطلب گفت:پیامد و نتیجه بدحجابی و بی حجابی در جامعه فساد و تباهی است و رعایت حجاب باعث ارتقای سلامت خانواده و جامعه و در نهایت تحکیم بنیان خانواده می شود.

"الیاس هیوه چی " در جمع بانوان فرهیخته شهر انبارالوم اضافه کرد: شبکه های ماهواره ای با استفاده از ترفندهای مختلف با تبلیغ برهنگی به دنبال تضعیف بنیان خانواده هستند تا بتوانند فرهنگ اصیل اسلامی جامعه ما را تسخیر کنند و نسل جوان به ویژه بانوان ما بیشتر در معرض تهدید هستند.

وی اضافه کرد: رواج مدگرایی و بی بندباری در بین خانواده و جامعه و به ویژه در بین بانوان بازرترین نمودهای تاثیر مخرب ماهواره بر جامعه است .

" هیوه چی " تصریح کرد: آنچه که ما باید مدنظر داشته باشیم این است که عفاف محتواست و حجاب ظاهر قضیه ، حجاب چگونگی است و عفاف چرایی آن ؛ بنابراین ضروری است که فلسفه حجاب را به نسل جوان تبیین کنیم تا با اشتیاق بیشتری به مسئله حجاب اهمیت بدهند.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه با زور نمی شود حجاب را ترویج داد اضافه کرد: حجاب مسئله است که در آموزه های دینی به آن تاکید فراوان شده است و در اغلب کشورهای اسلامی نیز حجاب براساس عرف و عادت آن کشور با پوشش های مختلف رعایت می شود و در حقیقت در فرهنگ مسلمانان یکی از اساسی ترین اعتقادات مساله حجاب و پوشش زنان است.

حاج آخوند میرابی از اساتید حوزه و کارشناس مذهبی صدا و سیما نیز در این مراسم با تاکید بر آثار مخرب شبکه های ماهواره ای بر کانون خانواده گفت: آثار مخرب و نامطلوب شبکه های ماهواره بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا که آثار پخش شده در این رسانه ها با ارزش های اسلامی و ایرانی تضاد فراوانی دارند.

وی اضافه کرد: توطئه های استکبار در بحث حجاب شبیه تله های هستند که می خواهند جوانان ما را گرفتار کنند و به فساد و تباهی بکشانند.

آخوند میرابی افزود: زن مربی خانواده است و خداوند تربیت فرزندان را به زنان واگذار کرده است و این جایگاه زنان را در اسلام نشان می دهد.

ایشان اضافه کردند: جامعه اسلامی الان به عزت شما بانوان نیاز دارد زیرا که شهدا به خاطر حفظ عزت و آبروری اسلام جان خود را فدا کردند تا زنان ایرانی در جهان با عزت و آبرو زندگی کنند.

این کارشناس مذهبی افزود: دشمن از بعد نظامی نتوانست بر ما پیروز شود اکنون قصد دارد با شبیخون فرهنگی و با ترویج برهنگی نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشاند و این نیاز به هوشیاری شما بانوان دارد.

گفتنی است در حاشیه این همایش بسته های فرهنگی توزیع و نمایشگاه عفاف و حجاب وصنایع دستی بانوان جهت بازدید شرکت کنندگان دایر شد.

همایش عفاف و حجاب و ماهواره ، خانواده و ماهواره به همت کمیته بانوان شهرستان آق قلا در شهر انبارالوم با حضور بانوان این شهر برگزار گردید.

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

 

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

 

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

 

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

 

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

 

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است

 

ارتقای سلامت خانواده در گرو رعایت حجاب است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1556
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 148

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:197
بازدید سال:7756
بازدید کل:22303840