عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 30 عنوان برنامه در شهرستان آق قلا اجرا خواهد شد

فرماندار در تشریح برنامه های بزرگداشت هفته دولت:

30 عنوان برنامه در شهرستان آق قلا اجرا خواهد شد

30 عنوان برنامه در شهرستان آق قلا اجرا خواهد شد

 رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان آق قلا گفت:بیش از 30 برنامه مختلف در هفته دولت در شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد:هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت تدبیر و امید جهت اطلاع رسانی به مردم است و سرلوحه کار دولت افتتاح پروژه های تکمیل شده خواهد بود.

وی از اجرای بیش از 30 برنامه در هفته دولت شهرستان خبر داد و گفت:دیدار مسئولین ادارات با ائمه جمعه و جماعات،برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان،جام روستا قهرمان،برگزاری مسابقات ورزشی،افتتاح آسفالت و زیرسازی خیابان ها و سایر پروژه های شهرداری از برنامه هایی است که در روزهای آغازین هفته دولت برگزار می شود.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان آق قلا،افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی،تولیدی و اشتغالزائی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و استاندار گلستان و دیدار مردمی را از دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:با هدف تجلیل از نقش شهدا در حفظ عزت و استقلال کشور،در هفته دولت آیین غباررویی و ادای احترام به مقام شهدای عالی قدر با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهرستان برگزار می شود.

وی تجلیل از کارمندان نمونه در ادارات را از دیگر برنامه های هفته دولت یاد کرد و گفت: افتتاح اولین چاپخانه دیجیتال ،تجلیل از کارکنان دولت و جشن روز کارمند،افتتاح آموزشگاه موسیقی،نشست نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که در هفته دولت اجرا خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت،از مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی خواست تا علاوه بر اعلام به کارکنان خود،حضوری پررنگ در برنامه‌ های اجرایی هفته دولت داشته باشند.

"هیوه چی"در پایان خاطر نشان کرد:تزئین و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در سر درب ادارات،توزیع نرم افزار،نشریه،بروشور و ویژه نامه در خصوص موضوعات هفته دولت در همایش ها،فضا سازی،اطلاع رسانی و اقلام تبلیغاتی هفته دولت شامل بنر،پوستر،پارچه نوشته،اطلاعیه ها و تزئینات را از اقدامات مهم هفته دولت عنوان کرد.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام خمینی(ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا،شهید محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 652
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1133

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:590
بازدید سال:8149
بازدید کل:22304233