عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدف استکبار از طرح داعش منحرف کردن افکار عمومی از مسئله فلسطین است

هیوه چی :

هدف استکبار از طرح داعش منحرف کردن افکار عمومی از مسئله فلسطین است

هدف استکبار از طرح داعش منحرف کردن افکار عمومی از مسئله فلسطین است

فرماندار شهرستان آق قلا در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان این مطلب گفت: هدف استکبار جهانی از طرح داعش منحرف کردن افکار عمومی و مسلمان از موضوع اصلی یعنی فلسطین و خطرات رژیم صهیونیستی برای منطقه است.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: در طول تاریخ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل با علم کردن طالبان و القاعده قصد بی ثبات کردن منطقه و انحراف نگاه ها از اسرائیل و فلسطین را داشتند که منجر به شکست شد .

وی افزود: مردم مسلمان عراق پیام ها و رهنمودهای مراجع عالیقدر خود لبیک گفتند و شیعه و سنی باهم متحد شده و بر علیه گروهک ترویستی داعش به پا خاستند و از کشورشان دفاع می کنند.

فرماندار شهرستان آق قلا اظهار داشت : گروهک ترویستی داعش با اقدامات وحشیانه خودشان یک نوع خودکشی سیاسی را برای خود رقم می زنند و این نوع اقدامات و حرکت تروریستی در هیچ کجای دنیا مورد قبول نمی باشد.

وی ضمن محکوم کردن جنایات این گروه در کشتار مسلمان افزود:گروهک تروریستی داعش محکوم به فناست و با توجه به اتحادی که شیعه و سنی در عراق دارند یا شکست می خورنند و یا متواری خواهند شد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنانش به مدیریت صحیح آب و برق در فصل گرما اشاره کرد و افزودند : آگاهی رسانی عمومی جهت مدیریت صحیح آب و برق اهیمت زیادی دارد و اگر در خصوص وضعیت کمبود این منابع با توجه به خشکسالی امسال به مردم اطلاع رسانی شود ، قطعا خواهیم دید مردم نیز در جهت مدیریت مصرف با دولت همکاری خواهند کرد.

" هیوه چی" با بیان اینکه مدیریت منابع نیازمند برنامه ریزی اصولی است ، افزود: راهکارهای و برنامه های مناسب جهت مدیریت کمبود منابع انرژی در ستاد مدیریت مصرف شهرستان پیش بینی شود تا مردم در فصل تابستان و در آستانه ماه مبارک رمضان دچار مشکل نشوند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2379
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 113

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 219
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:805
بازدید سال:8364
بازدید کل:22304448