عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار آق قلا به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند

به مناسبت 17 مرداد ماه صادر شد:

پیام تبریک فرماندار آق قلا به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند

پیام تبریک فرماندار آق قلا به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند

 صبح امروز یکشنبه 17 مرداد ماه،"الیاس هیوه چی"فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،در متن پیام این مقام مسئول آمده است: پیام آوران عرصه ی رسانه،راویان رویدادها و طلايه داران راستين خبر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، مسیر اعتدال را با مشعل فروزان روشنگری و چشمانی باز و زبانی گویا پیموده؛با واژگان سازی برآمده از حقایق،آگاهی بخشی به جامعه را پیشه خود دارند.

وی در این پیام تصریح کرد: تاریخ نگاران زمانه،از مجرای اطلاعات دقیق و وثیق،تصویر عینی واقعیت ها را ثبت کرده و همسو با وجدان اخلاقی، شرافت حرفه ای و احترام به حقوق فردی و حفظ حریم و شوؤن انسانی اهتمام می ورزند.

در این پیام آمده است: خبرنگاران و قلم نگاران قاصدان و بذر نشانان صداقت و صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.

این پیام می افزاید: بر این اساس دولت یازدهم برخواسته از روح تدبیر و امیدآفرینی بر مدار اعتدال، اعتماد و ارتباط دو سویه با رسانه ها را مشی خود قرار داده است و تداوم بخش این حرکت پویا و بالنده خواهد بود؛در این راستا همت والای شما خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمانهای دولتی و بیان مشکلات مردم و واقعیت های جامعه امری ارزشمند و رسالتی بس سترگ است.

در پایان پیام فرماندار شهرستان آق قلا آمده است: اینجانب بر خود وظیفه می دانم تلاش صادقانه،عدالت، صداقت، امانت داری و پایندی به منشور حقوق حرفه ای این قشر را در قبال جامعه و مخاطبان پاس داشته، مراتب قدردانی خود را از جامعه رسانه ای شهرستان آق قلا همزمان با فرا رسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اعلام دارم.

 "الیاس هیوه چی"

فرماندار شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 634
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1114

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:465
بازدید سال:8024
بازدید کل:22304108