عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان:

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به رایست الیاس هیوه چی فرماندار و با حضور مهندس قوانلو ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان،ائمه محترم جمعه و جماعات و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی"در ابتدای سخنان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان،بر حضور گسترده در مراسم روز جهانی قدس شهرستان تاکید نمود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل و با تاکید بر اینکه"باید خدمات دولت بازگو شود"از مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان خواست نسبت به اطلاع رسانی عمومی و گزارش اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید اقدام نمایند.

رئیس ستاد پشتیبانی ارتحال امام(ره) و قیام پانزده خرداد شهرستان آق قلا از حضور فعال مدیران و کارکنان شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم شهرستانی و پشتیبانی از اعزام کاروان ارتحال تقدیر نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به روز جهانی محیط زیست،افزود: 16 خرداد روز جهانی محیط زیست است.امیدوارم که هر یک از مسئولین نسبت به حفظ و نگهداری محیط زیست پیرامون حوزه مدیریتی نیز توجه داشته باشیم.تشکل ها را تقویت و حمایت کنیم تا این تشکل های مردمی در راستای حفاظت و مراقبت از محیط زیست اقدامات لازم را انجام بدهند.

رئیس شورای کشاورزی شهرستان آق قلا ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی تصریح کرد: 27 خرداد روز وفات حضرت خدیجه (س) و هفته جهاد کشاورزی است که این هفته را خدمت دوستان جهاد کشاورزی تبریک میگویم ،فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در 27 خرداد سال 58 و تشکیل نهال جهاد سازندگی در بهبوهه ی اوایل انقلاب ، یک پشتوانه ی تاریخی بسیار خوب و عظیمی دارد که توانسته در پیچ های تاریخی این مملکت در هر عرصه ای این ارگان کمک کند بالاخص در دفاع مقدس تحت نام سنگر سازان بی سنگر کارهای بسیار ارزشمندی را انجام داده اند.

وی ضمن اشاره به 27 خرداد به عنوان "روز آق قلا" به لحاظ ثبت پل تاریخی از پیگیری تخصیص اعتبار800میلیون تومان جهت مرمت پل تاریخی آق قلا در این شهرستان خبر داده و اظهار داشت: این اعتبار برای استحکام بخشی، مرمت و بازسازی این پل تاریخی، محوطه سازی و ساماندهی دیواره سازی اطراف آن هزینه خواهد شد.با توجه به بحث فاضلاب وپسماندهای خانگی و تاثیر مخرب آن بر پایه های بنای پل تاریخی،عملیات لایه برداری رسوبات و سپر کوبی آن شروع شده است و اظهار امیدواری کرد تا پایان 31 تیر ماه این فاز از مرمت پل تاریخی به اتمام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تبریک فرا رسیدن یکم تیر ماه،سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به دستور امام راحل از این نهاد انقلابی خواست در جهت تقویت والای فرهنگ دینی و اسلامی کوشا بوده و در راستای ماموریت سازمانی خود و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی موفق باشند.

رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا ضمن اشاره به 5 تیر و 26 ژوئن "روز جهانی مبارزه جهانی مبارزه با مواد مخدر" از اجرای برنامه های مختلف در این هفته خبر داده و گفت: همراهی مردم شرط ضروری موفقیت در راه مبارزه با مواد مخدر است، از خانواده ها و همه اقشار جامعه می خواهم نسبت به سرنوشت جوانان و تقویت باورهای دینی آنان بی تفاوت نباشند و در این موضوع مهم و حیاتی در کنار مسوولان امر باشند.

وی اشازه ای به فرا رسیدن 7تیر ماه و هفته قوه قضائیه داشته و افزود:هفته قوه قضاییه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه می‌باشد.

این مقام مسئول در شهرستان به صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید نموده و بیان داشت:در فصل تابستان با توجه به گرمسیری بودن شهرستان،مصرف آب و برق بالا می باشد از مسئولین و کارکنان شهرستان خواستارم مدیریت بهینه مصرف آب و برق در ادارات را اعمال کنند،علی رغم اینکه مدیران این حوزه ها در آب و برق تلاش های خود را انجام می دهند و قبل از سال برنامه ریزی کرده بودند در راستای جذب اعتبارات و جذب تجهیزات مورد نیاز اقداماتی را انجام دادند،اما می توانیم با درست مصرف کردن دولتمردان را یاری دهیم.

"هیوه چی" از تلاشهای موثر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی در آسفالت معابر و عملیات روکش در چندین روستای این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا از توقیف گندم وارداتی در دو نقطه شهرستان خبر داده و از دست اندر کاران این امر خواست نسبت به ارسال گزارش جرائم و تخلفات عمده در حوزه کاری دستگاه اجرایی به فرمانداری اهتمام داشته باشند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی از برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه های مختلف در شهرستان خبر داده و گفت: تا 20 خرداد همه ی ارگان های شهرستان موظف شده اند تا برنامه خود در راستای اقتصاد مقاومتی به ستاد شهرستان اعلام نمایند،بایستی فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی اتفاق بیفتد و نرم افزار آن در اندیشه ها تعبیه شود تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را عملی نمائیم.

وی ضمن اشاره به پیشنهاد احداث نیروگاه برق خورشیدی با توجه به بازدید هیئتی از کشور هلند ،از پیگیری مدیران شهرستانی نسبت به موضوع فوق از طریق دبیر مجمع نمایندگان استان که در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حضور دارند خبر داد .

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا از مدیر آب منطقه ای این شهرستان خواست نسبت به لایروبی رودخانه اصلی قره سو که پساب شهرک صنعتی نیز وارد آن می شود اقدام نماید.این حوزه به لحاظ آسیبی که داشته در سیلاب اخیر روستای قربان آباد و پیگیری های شورا،دهیار و مردم روستا اقدامات اساسی صورت گیرد.

رئیس شورای بانک های شهرستان از بانک های عامل خواست فرصت های اعطای تسهیلات برای اشتغال زائی مولد را اطلاع رسانی کنند.فهرستی از این فرصت ها به دبیر خانه این شورا به فرمانداری اعلام نمایند.

وی از تلاشهای شبانه روزی شهرداران آق قلا و انبارالوم و پیگیری در خصوص مرمت آسفالت داخل شهر در سفر وزیر محترم راه و شهرسازی تقدیر نموده و اینکه آسفالت این شهر به جهت اجرای راه آهن چقدر خسارت دید و منجر به آن شد تا هزار تن آسفالت به شهرداری آق قلا و 240 تن آسفالت به شهرداری انبار الوم تحویل دادند.امید است رضایتمندی مردم منطقه حاصل شده که از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید در شهرستان آق قلا بوده است.

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 793
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1070

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 230
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:2239
بازدید سال:9798
بازدید کل:22305882