عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته قوه قضائیه

صبح امروز صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته قوه قضائیه

 صبح امروز سه شنبه یکم تیر ماه،"الیاس هیوه چی" فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در این پیام آمده است:

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

این ایام فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید معظم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

در این راستا قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد که تبلورعینی آن در سال "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" بیش از پیش نمایان خواهد شد.

اینک در ایام مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

الیاس هیوه چی

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 925
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1058

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 422
بازدید دیروز: 154
بازدید ماه:16112
بازدید سال:145795
بازدید کل:22295244