عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

صبح امروز صادر شد:

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

		پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

 صبح امروز دوشنبه سوم خرداد ماه،الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي،پیام تبريک صادرکرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،متن پیام فرماندار به این شرح است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

ان تنصر الله ينصركم و يثبت اقدامكم

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس نمادي زيبا، غرورانگيز و به يادماندني از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران در دفاع از مرز و بوم و کيان ايران اسلامي است.

سوم خرداد تجلي‌گر الطاف خداوندي بر اين مردم بود و چنانکه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آزادسازی خرمشهر در عملیات شگفت انگیز بیت المقدس، از قدرتی حکایت می کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد. نگاهی به رخدادهای پس از فتح خرمشهر و پیام های رسمی و غیر رسمی مقامات امریکایی و متحدانش، به روشنی حکایت از آن دارد که برپاکنندگان اصلی جنگ تحمیلی، از کارآمدی طرح حمله نظامی به ایران ناامید شده بودند و برای مقابله با نظام اسلامی راه کار دیگری را دنبال می کردند؛ چرا که از یک سو ادامه جنگ ، حرکت پرشتاب نهضت های اسلامی را در منطقه به دنبال داشت و از سوی دیگر، برای قدرت های بزرگ که در سطح بسیار گسترده ای به نفع عراق وارد این کارزار شده بودند، شکست ارتش عراق، ترجمان ناکامی آنان بود

آزادي خرمشهر نتيجه وحدت و يکپارچگي نيروهاي مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي عظيم نيروهاي بسيج بود، که باعث شد تمامي معادلات، باورها و ذهنيت‌هائي را که در مورد توانايي و قابليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي وجود داشت تغيير داده و نصرت‌الهي را نصيب اين ملت کند.

رزمندگان اسلام با حماسه‌آفريني خود به جهانيان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهاي ناب اسلامي و اعتقادي بود.

اينجانب ضمن تبريک و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس شهرستان آق قلا، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران در سايه رهبريهاي داهيانه مقام معظم رهبري، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 577
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1037

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:646
بازدید سال:8205
بازدید کل:22304289