عضویت    ورود
ورود به سایت


اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و شهرستان برگزارشد .

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و شهرستان برگزارشد .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و شهرستان ها در سال جدید به ریاست دکتر دهنوی معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور سلیمان هاشمی فرماندار شهرستان آق قلا و اعضای مرتبط با این جلسه به صورت وبینار با سایر شهرستان ها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

کد خبر: 4930


بازدید فرماندار از پایگاه امداد و نجات بین شهری آق قلا

بازدید فرماندار از پایگاه امداد و نجات بین شهری آق قلا

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا.
فرماندار شهرستان آق قلا به همراه مقصودلو معاون سیاسی فرمانداری ، نظریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پایگاه امداد و نجات بین شهری هلال احمر آق قلا بازدید به عمل آوردند .
در این بازدید فرماندار از انبار تجهیزات مواقع اضطراری و اتاق بحران بازدید و در آخر با عوامل مستقر و آماده باش آن پایگاه امدادی دیدار و گفتگو کرد .

کد خبر: 4929


دیدار ریاست محترم دادگستری و دادستان اق قلا با فرماندار

دیدار ریاست محترم دادگستری و دادستان اق قلا با فرماندار

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا
دیدار ریاست محترم دادگستری و دادستان شهرستان آق قلا به مناسبت سال جدید در محل دفتر کار سلیمان هاشمی فرماندار شهرستان آق قلا.

کد خبر: 4928


برگزاری اولین جلسه دیدار مردمی سال 1403

برگزاری اولین جلسه دیدار مردمی سال 1403

 ملاقات مردمی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد.

در راستای گره گشایی و حل مشکلات مردم، پاسخگویی مسئولانه و تکریم ارباب رجوع، ملاقات مردمی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، در ملاقات مردمی فرماندار شهرستان آق قلا که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، سلیمان هاشمی به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات آنها صادر کرد.
گفتنی است ملاقات مردمی فرماندار شهرستان آق قلا، هر هفته سه شنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می شود.

 

کد خبر: 4927


اولین جلسه شورای اداری 1403 به ریاست جناب آقای رییس جمهور

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا

نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال ۱۴۰۳ به ریاست دکتر علی محمد زنگانه استاندار معزز و با حضور سلیمان هاشمی فرماندار شهرستان آق قلا و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آق قلا به صورت وبینار با سایر شهرستان ها برگزار شد.

کد خبر: 4926


پیام تسلیت فرماندار در خصوص درگذشت مادر گرامی آقای سنگدوینی

 
سلیمان هاشمی طی پیامی درگذشت مادر گرامی، جناب آقای سنگدوینی ،نماینده محترم مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی را به آن خانواده داغدار تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ،متن پیام فرماندار به شرح زیر میباشد .

«انالله وانا الیه راجعون»
مادر همچون چراغ و روحی است که از دست دادنش غمی بزرگ و جانگداز برای بازماندگان به جای می گذارد ، و این اندوه چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام یاری این مرهم نهادن نیست و تنها یاد خداست که می‌تواند دل پر درد و مصیبت دیده را تسهیل بخشد .

اینجانب درگذشت مادر گرامیتان را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای شما صبر جمیل واجرجزیل و برای آن مرحوم در این ماه پر خیر و برکت رحمت بیکران الهی و علو درجات مسئلت مینمایم.
سلیمان هاشمی
فرماندار شهرستان آق قلا
۱۴۰۳/۱/۵

کد خبر: 4925


بازدید فرماندار از نوروزگاه و بازارچه صنایع دستی آق قلا

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا:
سلیمان هاشمی فرماندار به همراه محقی معاون محترم برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار در اولین روز کاری سال جدید از نوروز گاه بر پا شده در محوطه بازار چه صنایع دستی بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید حسینی دبیر ستاد سفر و اسفندیاری رئیس هلال احمر شهرستان همراهی کردند.
۵فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 4924


دیدار سلیمان هاشمی با ریاست محترم دادگستری شهرستان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا

دیدار عیدانه سلیمان هاشمی فرماندار شهرستان آق قلا به همراه محقی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار در اولین روز کاری  سال ۱۴۰۳با جناب آقای نوبخت ریاست دادگستری شهرستان آق قلا.

کد خبر: 4923


تبریک فرماندار به مناسبت آغاز سال جدید

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا سلیمان هاشمی فرماندار با صدور پیامی آغاز سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت .
متن پیام بدین شرح است ‌.

      « بسم الله الرحمن الرحیم »
بهار تجلی گاه اراده ی الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی برای رستن از خود پیوستن به اوست .

نوروز آغاز تغییر دوباره ی نگاه ،تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شگفتی نو .

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار ، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم .

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام « جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری شده است با اتحاد و همدلی بین مسئولین و همراهی مردم شریف و صبور میهن اسلامی در عمل به منویات معظم له و در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم .

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد امام (ره) شهدای انقلاب ،دفاع مقدس،مدافعان حرم،مدافعان سلامت و امنیت و همه رزمندگان ،ایثارگران و جانبازان این مرز وبوم ،نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ،رییس جمهور محبوب دولت سیزدهم ،استاندار محترم جناب آقای دکتر زنگانه و مردم فهیم شهرستان آق قلا تبریک عرض نموده .
سلامت ،موفقیت و سربلندی ملت با عزت ایران را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.
سلیمان هاشمی
فرماندار شهرستان آق قلا

کد خبر: 4922


بازدید فرماندار از تعدادی از واحد های صنفی آق قلا

به گزارش فرمانداری شهرستان آق قلا

بازدید سرزده هاشمی فرماندار محترم شهرستان آق قلا در معیت رئیس اداره صمت ، نماینده تعزیرات حکومتی،جهاد کشاورزی ،ریس بازرسی اصناف وبازرسان دستگاه‌های مربوطه از تعدادی واحدهای صنفی فروش آجیل و خشکبار درخیابان باهنر آق قلا در‌راستای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳


 

 

کد خبر: 4921

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 166
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4112
بازدید سال:4112
بازدید کل:22300196