عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سرپرست جدید دانشگاه پیام نور آق‏ قلا معرفی شد


سرپرست جدید دانشگاه پیام نور آق‏ قلا معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور آق‏ قلا معرفی شد

با حضور فرماندارشهرستان آق قلا و جمعی از مسئولین دانشگاه پیام نور ،طی حکمی آقای جواد آرتین به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحدآق قلا منصوب شد.

 آقای محمدرضا عجم مسئول امور جاری سابق واحد آق قلا در مراسم تودیع و معارفه ضمن تشکر از حسن اعتماد به ایشان در مدت مسئولیت خود اشاره کرد: هر مسئولیتی ابتدا و انتهایی دارد و در نظام ولایی، ما باید خود را مسئول مردم بدانیم ومسئولیت های دنیوی را ذخیره ی اخروی در نظر بگیریم.

 آقای عجم ،مسئول سابق دانشگاه پیام نور واحد آق قلا به الگوی های مدیریتی خود پرداخت و بیان داشت : بنده بعنوان سرباز ولایت دو مولفه ی اقتدار و احترام حداکثری را همیشه سر لوحه ی انجام وظیفه خویش قرار دادم.

 وی با اشاره به عملکرد دوران تصدی خود خاطر نشان کرد: مباحثی همچون نیاز سنجی و اولویت سنجی منابع انسانی ، حفظ فضای آموزشی ، مجوز حفر چاه ،فعال سازی خیرین تا ظرف اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز دانشگاه و ارتباط مستقیم و چهره به چهره با خانواده ها در جهت آسیب شناسی علل انصراف و جلوگیری از انصراف دانشجویان را از جمله اقدامات خود برشمرد.

 آقای آرتین ، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد آق قلا در این مراسم بعد از تقدیر از اعتماد دکتر نادری مبنی بر واگذاری این مسئولیت خطیر به نیروهای جوان به برنامه های آینده خود پرداخت و گفت :امیدوارم مشکل استقرار دانشگاه برای سال تحصیلی جدید در داخل شهر و استفاده بهینه از زمین ۱۰ هکتاری دانشگاه مشکلات مرکز مطالعاتی دانشجویان را با کمک مقامات شهرستان ، خیرین و پیام نوراستان رفع نمائیم.

 جواد آرتین در پایان همچنین یادآور شد :با توجه به صنعتی بودن و نیاز سنجی شهرستان آق قلا برنامه ریزی و توسعه رشته های مربوطه را در کنار رشته های علوم انسانی این واحد دانشگاهی از اولویتهای اصلی خود دانست.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در این مراسم خواستار همراهی و مساعدت مسئولین در پیشبرد طرح توسعه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور واحد آق قلا شد.

 دکتر نادری گفت : تودیع و معارفه به معنای وداع فرد از مسئولیت نیست بلکه جابجایی خدمت است و بر اساس آیه ” کـُلـُّکــُمْ راع ٍ و کـُلـُّکـُمْ مَسؤُولٌ عَنْ رَعِیَّتِهِ ” درکشور اسلامی ، ماهمیشه مسئول هستیم وبدانیم تلاشگران عرصه علم وعلم اندوزی در درگاه الهی دارای اجر و مزد ویژه هستند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان خاطر نشان کرد :امیدواریم در آینده با مساعدت فرماندار شهرستان ، کمک سازمان مرکزی و همت نمایندگان استان در کنار یکدیگر با پیشبرد طرح توسعه فضای آموزشی و محیط های علمی و آموزشی، در راستای ایجاد شرایطی مساعد برای رشد و تعالی انسانیت و علمیّت فرزندان تیزهوش این منطقه گامی موثر برداریم.

 وی همچنین از محمدرضاعجم مسئول امورجاری سابق دانشگاه پیام نور واحد آق قلا به علت خدمات چشمگیر دوران تصدی مسئولیت وکارهای بسیار ارزشمند ایشان برای توسعه واحد دانشگاهی واحاطه و پیوند خوب با دانشجویان ترکمن این شهرستان تقدیر وبرای جواد آرتین سرپرست جدید آرزوی موفقیت نمود.

 در ادامه فرماندار آق قلا با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : فرمانداری معتقد است ارتباط با دانشگاهها به خاطر حوزه تخصصی و نگاه خاص آنها به توسعه علمی و آموزشی شهرستان سوای سایر دستگاههای اجرایی است و با توجه به اینکه دانشگاهها، پیشانی و جلوه دهنده هر منطقه اند ،در راستای حفظ و انتقال دانشگاه پیام نور واحد آق قلا از حوزه ی روستایی به داخل شهر با همت بیش از پیش تلاش می نمائیم.

 الیاس هیوه چی در ادامه اذعان داشت : امیدواریم با جذب مشارکتهای مردمی ،خیرین و سازمان مرکزی قسمت ساختاری دانشگاه و ظرفیت زمین ۱۰ هکتاری دانشگاه را فعال نمائیم تا مسئولین دانشگاه با فراغ خاطر به اهداف عالیه دانشگاه یعنی تربیت دانشجویانی در حوزه های علمی، آموزشی و اخلاقی دست یابند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی شهرستان آق قلا با کشورهای همسایه در نظر داریم علاوه بر ارائه امکانات به دانشجویان داخلی ، با استفاده از ظرفیت های شهرستان در راستای تاسیس دانشگاه بین المللی اقدام نمائیم.

منبع خبر : سایت دانشگاه پیام نور آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 29056
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 124

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:457
بازدید سال:8016
بازدید کل:22304100