عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طی مراسمی از 50 جوان فعال و نخبه شهرستان آق قلا تجلیل شد


طی مراسمی از 50 جوان فعال و نخبه شهرستان آق قلا تجلیل شد

طی مراسمی از 50 جوان  فعال و نخبه شهرستان آق قلا تجلیل شد

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و حضرت قائم (عج) جشن بزرگ نیمه شعبان و همایش فرهنگی پیشگیری از اعتیاد با  حضور مسئولین استانی و شهرستانی و با شرکت جوانان فعال عرصه مختلف اجتماعی  در سالن امام خمینی (ره) اداره ورزش و جوانان شهر آق قلا برگزار گردید و از  50 جوان برتر هریک از دستگاه های اجرایی و نخبگان جوان شهرستان تجلیل بعمل آمد.
فرماندار شهرستان آق قلا در این همایش ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نیمه شعبان گفت: امروز یکی از مسائل اساسی کشور مسئله جوانان است  و بایستی از زوایه های مختلف و به صورت ویژه به این موضوع پرداخته شود  زیراکه جوانان محور توسعه کشور هستند.
الیاس هیوه چی افزود: نسل انقلاب نسلی بودند که جنگ را مدیریت کردند و دوران سازندگی را هدایت کردند ولی اکنون ، نسل امروز نه تجربه مدیریت جنگ را دارد و نه تجربه دوران سازندگی را ، بنابراین لازم است این نسل به گونه ای هدایت شوند تا بتوانند در آینده مدیریت کشور را برعهده بگیرنند.
وی اضافه کرد: ما موظفیم برنامه های مناسبی را برای نسل جوان برنامه ریزی کنیم و چارچوب ها را برای نسل جوان مشخص کنیم تا بتوانند در کنار نسل با تجربه مدیریت کشور را به دست بگیرنند و کشور را به سوی توسعه و پیشرفت هدایت کنند.

طی مراسمی از 50 جوان  فعال و نخبه شهرستان آق قلا تجلیل شد


" هیوه چی " اظهار داشت :در کنار تمام ظرفیت ها و پتانسیل های نسل جوان ، متاسفانه معضلات و آسیب های جدی این نسل را تهدید می کند . مسئله مواد مخدر که به عنوان یکی از پرسودترین و چهارمین تجارت  پردرآمد جهان  مطرح می باشد به عنوان معضل اساسی مملکت ما به ویژه نسل جوان را نشانه رفته است.
فرماندار شهرستان آق قلا افزود: متاسفانه ایران در مسیر ترانزیت این کالای خطرناک قراردارد و این موضوع گرفتاری های زیادی را برای کشورمان ایجاد کرده است و در حقیقت مواد مخدر شبیه طوفانی است که کشورما را تهدید می کند و اگر بخواهیم جلوی این طوفان بایستیم نیاز به مشارکت مردم داریم.
وی یادآور شد: استکبار جهانی برای اینکه جلوی رشد و توسعه کشور را بگیرد موانعی زیادی را بر علیه کشورمان طراحی  کرده اند  و یکی از این موانع ، مسئله مواد مخدر است ؛ استکبار  می خواهند به نوعی جامعه و مردم کشورمان را گرفتار کند . 
" هیوه چی " ادامه داد: امروز جوانان باید هوشیار باشند و با آگاهی کامل وارد میدان  شوند تا در آینده بتوانند سکان مدیریت کشورا به سوی توسعه و پیشرفت هدایت کنند .
فرماندار در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت پیشگیری از مواد مخدر اشاره کردند و افزودند: مسئله مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی نسل جوان ما را تهدید می کند بنابراین  ضرورت دارد علمای اعلام و اساتید دانشگاه راهکارهای مقابله با این تهدید را برای جوانان ترسیم کنند.
وی اضافه کرد: جوان امروز باید راه شناسی را بیاموزد و هدف را مشخص کند و راهبر شناسی را نیز باید یاد بگیرد و بایستی آنچه را که او  را به سوی راه شناسی هدایت می کند را شناسایی نماید.
فرماندار افزود: رهبرشناسی و الگوشناسی یکی دیگر از ضروریاتی است که بایستی جوانان کسب کنند تا بتوانند آگاهانه اقدام کنند و با در نظر گرفتن هدف و الگو در میدان مبارزه گام بردارند.
ایشان در بخش پایانی سخنانش خطاب به جوانان گفت: مدیریت ها را بشناسید ، راه های توسعه و پیشرفت را شناسایی کنید و هدف ها را برای خودتان ترسیم کنید چون مسئولیت سنگینی بر دوش شماهاست . جوان امروز باید خود را برای پذیرش مسئولیت سنگین مدیریت کشور آماده سازد .
گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از 50 نفر از جوانان دستگاه های اجرایی و نخبگان و فعالان مواد مخدر تجلیل شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1283
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 89

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3955
بازدید سال:3955
بازدید کل:22300039