عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید


پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

 الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهداء، هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و تسلیم ناپذیری ملت بزرگ ایران در برابر زورگویی و زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم دانست که پرچم عزتش با خون سرخ شهیدان در جهان برافراشته شده است.

وی در ادامه این پیام آورده است: شهداء و ایثارگران برای همیشه حقانیت این نظام را به اثبات رسانده و نشان دادند جمهوری اسلامی ایران هرگز پذیرای ننگ و ذلت نیست و برای دفاع از کیان و حیثیت خود مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در این پیام یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرده و افزوده است: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ و ایثارگری‏، آیینی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشمند تمام جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داد که لازم است این فرهنگ بی بدیل با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس و دانشگاهها بیش از پیش ترویج یابد.

وی همچنین آورده است: دفاع مقدس در توسعه بخشهای مختلف کشور نقش مهمی ایفا کرد و به تمام وجدان های بیدار جهان درس آزادگی و ایثار داد. دفاع مقدس ثمره جهانی داشت و نتیجه آن امروز در جای جای پهنه گسترده جهانی مشهود است بطوریکه ملت های آزاده جهان بدان اذعان دارند.

این مقام مسئول در متن این پیام اظهار امیدواری کرده که این تقارن نیکو با یاری خداوند متعال، عمل به فرمایشات مقام عظمای ولایت و در چارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید، نویدبخش حرکت پرشتابی در راستای سرافرازی بیشتر میهن عزیزمان در عرصه های ملی و بین المللی به خصوص در عرصه علمی باشد.

وی همچنین بیان داشته است: ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آن به تمام ملت شریف ایران اسلامی به خصوص بسیجیان عزیز لازم می دانم آغاز سال تحصیلی جدید را نیز به تمامی دانش آموزان، دانشجویان، تمامی فعالان عرصه تعلیم و تربیت و افراد جویای علم و معرفت تبریک و تهنیت گفته و همچنین موفقیت همگان را از درگاه ایزد متعال طلب مینمایم.

 

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 946
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 709

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 313
بازدید ماه:7548
بازدید سال:7548
بازدید کل:22303632