عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تامین گوشت سالم و بهداشتی دغدغه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان است

فرماندار شهرستان آق قلا:

تامین گوشت سالم و بهداشتی دغدغه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان است

تامین گوشت سالم و بهداشتی دغدغه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: تامین سلامت گوشت شهروندان ، دغدغه همیشگی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان است اما متاسفانه برخی قصابان برای تامین منافع شخصی خود بدون توجه به سلامت مردم با مسئولین شهرستان همکاری مناسبی را ندارند.

الیاس هیوه چی در ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا اضافه کرد: راهکار اصلی برای حل دائمی این مشکل ، علاوه بر تشدید نظارت بر قصابان شهرستان ، استفاده از کشتارگاه صنعتی اینچه برون جهت تامین گوشت سالم و مطمئن است .

وی با بیان اینکه تامین گوشت مورد نیاز قصابی‌های آق قلا با استفاده از امکانات کشتارگاه صنعتی اینچه برون مورد تاکید است ، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی بعمل آمده حتی کشتار قصابان گرگان نیز در این کشتارگاه صنعتی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان آق قلا تاکید کرد: امکان و قابلیت تأمین گوشت بهداشتی و سالم در شهرستان وجود دارد و با توجه به همکاری کشتارگاه صنعتی اینجه برون به‌زودی شاهد رفع مشکل کشتار دام قصابان آق قلایی خواهیم بود.

" هیوه چی " به برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اشاره کردند و افزودند : با توجه به لزوم و اهمیت حفظ سلامت مردم، کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت شهرستان باید نظارت بر تمامی واحدهای صنفی را تشدید نمایند.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ضروری است ، تصریح کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی شهرستان است واصلی ترین شاخصه ای که می تواند معرف شهرستان باشد مسئله ای بهداشت ونظافت شهرستان است.

فرماندار شهرستان آق قلا به مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی در خصوص جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی اشاره کردند و افزودند: بایستی بحث پاکیزگی طبیعت شهرستان و به ویژه حاشیه جاده ها و حریم رودخانه فرهنگ سازی شود.

"هیوه چی " در بخش دیگری از سخنانش به عرضه نان نامرغوب در برخی نانوایی ها اشاره کردند و افزودند: نان جزو مهمترین سبد غذایی مردم است و بر همین اساس متصدیان نانوایی ها در قبال سلامت مردم و عرضه نان مرغوب مسئول اند.

وی با بیان اینکه کنترل نکات و موارد بهداشتی نانوایی ها توسط بازرسان بهداشت ضروری است ، اظهار داشت : در صورت مشاهده تخلف بهداشتی موارد لازم به متصدیان تذکر داده شود و در صورتی که اقدامی از سوی متصدی محل برای رفع آن صورت نگیرد طبق مقررات با ایشان برخورد قاطع خواهد شد.

تامین گوشت سالم و بهداشتی دغدغه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان است

 

تامین گوشت سالم و بهداشتی دغدغه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 963
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 445

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:7196
بازدید سال:7196
بازدید کل:22303280