عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

فرماندار شهرستان آق قلا:

بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر شهرستان آق قلا گفت: متاسفانه سن اعتیاد به مواد مخدر پایین آمده است و این بلای خانمانسوز دانش آموزان را تهدید می کند.

الیاس هیوه چی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا اضافه کرد: وظیفه همه ما بالاخص معلمان این است که دانش آموزان را از مضرات مواد مخدر آگاه کنند تا دانش آموزان بتوانند در مقابل آسیب های مواد مخدر مصون بمانند.

وی افزود: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند و ضروری است فرهنگیان آموزش های پیشگیری از اعتیاد را از مدارس شروع کنند.

فرماندار شهرستان آق قلا فرهنگ سازی را بهترین راه پیشگیری از اعتیاد دانست و افزود: یکی از راه های مهم پیشگیری از اعتیاد، آگاهی جامعه از تنوع مواد مخدر است ؛ امروزه مواد مخدر صنعتی گروه سنی حساس دانش آموزان را که مدیران آینده کشور هستند را تهدید می کند لذا وظیفه مای این است که فرهنگ محافظت در مقابل مواد مخدر را ترویج دهیم .

هیوه چی ضمن تاکید بر تداوم پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان گفت : شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها موظف هستند تا مخروبه ها و مناطقی که محل تجمع معتادان است را شناسایی و در اولین فرصت نسبت به پاکسازی این مناطق اقدام کنند .

وی در این جلسه تاکید کرد: ارگان ها و اعضای ستاد شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان موظف هستند مصوبات را به طور کامل اجرا کنند و توجه جدی بر اجرای برنامه های پیش بینی شده در جلسات داشته باشند .

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تشکر از اداره بهزیستی در خصوص اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه بر اجرای گسترده طرح ایده های برتر تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان آق قلا در خصوص اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خصوص کشفیات دهه ماهه سال جاری و طرح های اجرا شده در این مدت و معاون آموزش و پرورش شهرستان در خصوص چگونگی اجرای طرح ملی نوجوان سالم در شهرستان آق قلا گزارش ارائه دادند .

بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

 

بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

 

بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

 

بلای خانمانسوز اعتیاد دانش آموزان را تهدید می کند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1159
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 389

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4001
بازدید سال:4001
بازدید کل:22300085