عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تشکر طاهر قربان دلیجه بخشدار مرکزی آق قلا از مردم شریف شهرستان


پیام تشکر طاهر قربان دلیجه بخشدار مرکزی آق قلا از مردم شریف شهرستان

پیام تشکر طاهر قربان دلیجه بخشدار مرکزی آق قلا از مردم شریف شهرستان

طاهر قربان دلیجه بخشدار مرکزی آق قلا با صدور اطلاعیه ای از همکاری و تعامل کلیه مسئولین ادارات ، دهیاران و اعضای شورا و روستائیان و مردم شریف شهرستان در مدت مسئولیت شان تقدیر و قدردانی کردند.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

هرآمدنی را رفتنی است و هر انتصابی را عزلی ،خوشا بحال آنانکه در اطاعت خالق خویش در خدمت مخلوقند. (امام علی (ع) )

بسمه تعالی

خداوند منان را شاکرم که در برهه ای از تاریخ سراسر نور جمهوری اسلامی بر من منت نهاد و فرصت خدمت 5 ساله ای را در کسوت بخشدار بر جامعه فهیم و بزرگوار شهرستان آق قلا فراهم ساخت و اینک تقدیر و اراده الهی بر این است که توفیق خدمت به شما ولی نعمتان در این دیار به پایان رسد و حقیر با اندوختن تجربیات فراوان و کسب علم و معرفت و اخلاق نیکو از شما مردم فهیم ، این عرصه خدمتگزاری را ترک می نمایم ؛ اما همواره خود را سرباز ولایت و مطاع اوامر رهبری و خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانم.

امید است خداوند رئوف ما را مشمول احسان خویش ساخته تا روزی که موجودیت وجودمان در آن روز ظاهر می شود شرمسار و دل آزار نباشیم و قلوبمان را از مهر والای رسول مکرم اسلام (ص) سرشار فرماید.

لازم میدانم از همراهی اقشار مختلف مردم ، مخصوصاً از فرماندار محترم ، ائمه جمعه و جماعات ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعضای محترم شورای تأمین ، رئیس محترم دادگستری ، دادستان محترم ، فرماندهی محترم سپاه ، فرماندهی محترم انتظامی ، مدیران محترم ادارات و نهادها و ارگانهای انقلابی ، همکاران گرامی در بخشداری و فرمانداری ، ذی حسابان ، ناظران فنی ، فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه و بالاخص از اعضای محترم شوراهای اسلامی و دهیاران محترم و همچنین از فرمانداران سابق جناب آقایان حاج غفور جرجانی و حاجی گلدی کر که زمینه خدمتگزاری را برای این حقیر فراهم نمودند تقدیر و تشکر نمایم و با اذعان به اینکه آنچه محقق شده لطف پروردگار و آنچه مانده بضاعت ناچیز این حقیر بوده است. همه عزیزان را به خدا می سپارم و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم و چنانچه قصور و یا رفتار دور از انتظار از بنده حقیر سر زده باشد با دیده رحمت بر من ببخشایید و بنده را حلال نمایید.

 

طاهر قربان دلیجه –بخشدار مرکزی آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1570
  • نظرات : 1
  • کد خبر : 304

نظرات این مطلب :


avatar

شهروند

نظر : 1 | تاریخ : 25 آبان 1393 23:44

از زحمات جنابعالی در طول تصدی بخشدار مرکزی آق قلا تقدیر و تشکر نموده ارزوی سلامتی درزندگی بازنشستگی را از ایزد منان مسئلت دارم . الحق که یک مسئول بی حاشیه و بوابطه به حزب و جناح خاصی نبودی ستودنی هستی بخشدار

نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:461
بازدید سال:8020
بازدید کل:22304104