عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 180 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی،19 تشکل غیردولتی در شهرستان فعالیت می کنند

فرماندار در دومین نشست صمیمی با فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان آق قلا:

180 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی،19 تشکل غیردولتی در شهرستان فعالیت می کنند

180 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی،19 تشکل غیردولتی در شهرستان فعالیت می کنند

"امانگلدی ضمیر"از سرمایه گذاری 180 میلیارد تومانی سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای اشتغالزائی و توسعه شهرستان آق قلا خبر داد.

شامگاه روز دوشنبه هفدهم دی ماه،دومین نشست صمیمی با فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان آق قلا با حضور"عبدالرضا چراغعلی"سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،"احسان مکتبی"مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و "امانگلدی ضمیر"فرماندار با محوریت رویکرد کاروان"تدبیر و امید"در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این جلسه،امنیت و آرامش حاکم در شهرستان را مرهون وحدت مثال زدنی اقوام مختلف ساکن آق قلا دانست و افزود:شهرستان آق قلا قریب 140 هزار نفر جمعیت دارد که 84 درصد از ترکیب جمعیتی را قوم ترکمن و مابقی را اقوام سیستانی،بلوچ و فارس تشکیل می دهند که در کمال آرامش و برادری در کنار همدیگر زندگی می کنند.

فرماندار شهرستان آق قلا به تحقیق مشترک دانشگاه تهران و اداره کل طرح و برنامه در خصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشاره کرد و داشتن باورهای دینی،وفاق،تبعیت از فرامین اسلامی،دوست داشتن خانواده و فرزندان و همچنین کمک به نیازمندان را از خصوصیات بسیار خوب مردم منطقه بیان کرد.

وی حضور فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان آق قلا را از ظرفیت های بسیار خوب در توسعه شهرستان دانست و تشکیل اولین مجمع خیرین اجتماعی را نشان از همراهی مردم با دولت دوازدهم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد و افزود:14 موسسه و انجمن ثبت شده در شهرستان وجود دارد که با تلاشهای صورت گرفته در طول یک ماه گذشته تعداد 5 تشکل غیردولتی در حوزه های همچون فعالین اجتماعی و خیریه،دارای شناسنامه شده اند که در مجموع 19 تشکل غیردولتی در حال فعالیت می باشند.

نماینده عالی دولت دوازدهم در شهرستان آق قلا از سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان گلستان خبر داد و از فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان خواست با همراهی و همدلی با مسئولین بتوانیم از ظرفیت کاروان"تدبیر و امید"برای توسعه شهرستان استفاده نمائیم.

این مقام مسئول،دور دوم بازدید از روستاها و حضور در میان مردم و همچنین تشریح اقدامات و برنامه های دولت دوازدهم در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از اولویت های مهم مسئولین دستگاههای اجرایی بیان کرد و گفت:هدف از بازدید روستاها و دیدار با مردم،علماء و معتمدین محلی،گزارش اقدامات و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همین راستا،91 برنامه دیدار مردمی در 76 روستای بخش مرکزی و وشمگیر و 11 محله شهر آق قلا و همچنین 4 محله شهر انبار الوم تا ایام الله دهه مباک فجر با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی پیش بینی شده است.

وی جهش 10 برابری و اجرای 445 پروژه عمرانی و تولیدی را عزم جدی دولتمردان در جذب سرمایه گذاران و اشتغالزائی برای جوانان منطقه بیان کرد و افزود:در سال 96 تعداد 45 پروژه عمرانی،تولیدی و اقتصادی با اعتبار 430 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد،این در حالی است که در سال جاری تعداد 445 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 660 میلیون ریال در شهرستان آق قلا در دست اقدام می باشد.

"ضمیر"از سرمایه گذاری 180 میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرستان آق قلا خبر داد و افتتاح واحد تولیدی"شورآبه ید گلستان"و همچنین احداث نیروگاه 25 مگاواتی را بخشی از اقدامات ارزنده دولت دوازدهم در راستای اشتغالزائی پایدار برای جوانان منطقه عنوان کرد.

180 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی،19 تشکل غیردولتی در شهرستان فعالیت می کنند

 

180 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی،19 تشکل غیردولتی در شهرستان فعالیت می کنند

 

180 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی،19 تشکل غیردولتی در شهرستان فعالیت می کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 524
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2768

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:563
بازدید سال:8122
بازدید کل:22304206