عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیشگیری و پیش بینی،دو مولفه بسیار مهم برای مدیران حوزه های اقتصادی و تنظیم بازار است

فرماندار در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا:

پیشگیری و پیش بینی،دو مولفه بسیار مهم برای مدیران حوزه های اقتصادی و تنظیم بازار است

پیشگیری و پیش بینی،دو مولفه بسیار مهم برای مدیران حوزه های اقتصادی و تنظیم بازار است

"امانگلدی ضمیر"گفت:پیشگیری و پیش بینی،دو مولفه بسیار مهم برای مدیران حوزه های اقتصادی و تنظیم بازار است.

صبح امروز پنجشنبه پانزدهم آذر ماه،نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه،نمایندگان اتاق اصناف،روسای اتحادیه های صنفی و نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی،اتخاذ تدابیر و کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این جلسه اظهار کرد:بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صمت و دستگاه های اجرایی ذیربط،وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه بیان داشت:تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف کارگروه تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

"ضمیر"در خاتمه سخنان بر همکاری،تعامل و هماهنگی دستگاههای اجرایی عضو کارگروه تنظیم بازار شهرستان،رصد دقیق و مستمر قیمت ها،تامین کالا های ضروری و حفظ آرامش سطح بازار،کنترل قیمت ها با توجه به نوسانات فعلی و برخورد با سودجویان متخلف و همچنین بررسی نحوه فعالیت،استعلامات و مجوزها صنفی و برخورد با محتکرین کالاهای اساسی تاکید کرد.

گزارش اقدامات اداره صمت در خصوص ساماندهی توزیع سبد کالا و ارائه نتایج پایش آن جهت افراد تحت پوشش توسط روسای نهادهای حمایتی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی،تشریح وظایف جدید کارگروه،ارائه گزارش در خصوص بازرسی های صورت گرفته توسط کمیته های 5 گانه کارگروه و گزارش بازرسی اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده،از مهمترین موارد مطرحه در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا بود.

گفتنی است جلسات کارگروه تنظیم بازار با توجه به تاکیدات فرماندار شهرستان آق قلا به صورت مستمر در روزهای پنجشنبه هر هفته برگزار می شود.

پیشگیری و پیش بینی،دو مولفه بسیار مهم برای مدیران حوزه های اقتصادی و تنظیم بازار است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 370
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2696

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:860
بازدید سال:8419
بازدید کل:22304503