عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کسب رتبه دوم استانی در جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال/جشن سواد آموزان در شهرستان آق قلا برگزار می شود

فرماندار در سومین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی خبر داد:

کسب رتبه دوم استانی در جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال/جشن سواد آموزان در شهرستان آق قلا برگزار می شود

کسب رتبه دوم استانی در جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال/جشن سواد آموزان در شهرستان آق قلا برگزار می شود

"امانگلدی ضمیر"از کسب رتبه دوم استانی در جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال و برگزاری جشن سوادآموزان در شهرستان آق قلا خبر داد.

صبح امروز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه،سومین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار با محوریت هماهنگی برگزاری برنامه های هفتم دی،سالروز تاریخی تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران"امام راحل(ره)"و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر،مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو این شوراء در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این جلسه از کسب رتبه دوم استانی در حوزه جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال خبر داد و اظهار کرد:در همین راستا و به منظور تشویق افراد بازمانده از تحصیل و کم سواد،جشن سوادآموزان همزمان با سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی(_هفتم دی ماه)در مجتمع فرهنگی و هنری شهر آق قلا برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان آق قلا،کم سوادی و نداشتن سواد زندگی را از مهمترین عوامل تاثیرگذار در افزایش آسیب های اجتماعی جامعه دانست و مشارکت مردم و اولیای دانش آموزان در ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه و ارتباط میزان سواد افراد جامعه و افزایش دانش و آگاهی را در کاهش این آسیب ها،بسیار تاثیر گذار خواند.

رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا از تشکیل کمیته روستائی با استفاده از ظرفیت بخشداران و دهیاران خبر داد و افزود:این کمیته با هماهنگی بخشداران متشکل از دهیاران،شوراهای اسلامی روستا،بهورزان و پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها در راستای شناسائی افراد بی سواد روستا و تشویق آنان به یادگیری و تحصیل تشکیل خواهد شد،همچنین مشارکت نهادهای حمایتی"کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی"در خصوص باسواد کردن مددجویان تحت پوشش و کاهش میزان بی سوادی شهرستان تاثیر گذار خواهد بود.

"ضمیر"اجرای طرح باسوادی اولیای بی سواد دانش آموزان،برون سپاری فعالیت ها،توسعه و تقویت برنامه های نظارتی و ارزشیابی تحصیلی و توانمند سازی نیروی انسانی را از اهم برنامه های اولویت دار شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا عنوان کرد.

براساس آمار سرشماری سال 95 استان گلستان،تعداد 6508 نفر بی سواد در شهرستان آق قلا وجود دارد که از این تعداد،1870 نفر مرد و 4638 نفر زن می باشند.

کسب رتبه دوم استانی در جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال/جشن سواد آموزان در شهرستان آق قلا برگزار می شود

 

کسب رتبه دوم استانی در جذب سواد آموز،تحکیم و انتقال/جشن سواد آموزان در شهرستان آق قلا برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 9126
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2695

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4030
بازدید سال:4030
بازدید کل:22300114