عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

از برکات حضور نماینده عالی دولت و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا(میز خدمت):

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب جهت تعریض پل ورودی سوم،از برکات حضور نماینده عالی دولت و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا در روستای قربان آباد بخش مرکزی بود.

عصر روز سه شنبه سیزدهم آذرماه،در ادامه حضور مسئولین در بین مردم(میز خدمت) و بررسی مسائل و مشکلات روستائیان،"امانگلدی ضمیر" فرماندار به همراه"اسمعیل آرخی"بخشدار مرکزی و مدیران جهاد کشاورزی،راهداری،آب منطقه ای،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شبکه زیر ساخت توزیع نیروی برق از روستای قربان آباد،بازدید میدانی بعمل آورده،ضمن دیدار با اعضای شوراهای اسلامی،دهیار و معتمدین محلی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستاهای فوق الذکر قرار گرفت.

مهمترین مشکلات و مطالبات مردمی از بیان دهیار و شورای اسلامی روستا:تکمیل طرح هادی و آسفالت ورودی اول،بازنگری نقشه طرح هادی،رفع حریم تیرهای برق،تعریض پل ورودی سوم روستا،شن ریزی جاده بین مزارع کشاورزی،فرسوده بودن مخزن هوایی و بهره برداری از چاه جدید آب،کمبود فضای آموزشی مدرسه و گشت شبانه نیروی انتظامی با توجه به قرار داشتن روستای قربان آباد در مسیر اتوبان گرگان به آق قلا بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان شاکر پروردگار مهربان بود که توفیق خدمت به مردم شریف منطقه را به مسئولین عطا کرده است و هدف از دور دوم بازدید از روستاها را دیدار مردمی،بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بهره برداری از مطالب ارائه شده در این بازدیدها در کمیته برنامه ریزی شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا حضور در روستاها و دیدار با مردم را از سیاست های دولت"تدبیر و امید"در راستای حفظ همبستگی و اتحاد بیشتر مردم با دولتمردان بیان کرد و افزود:حضور در بین مردم،انگیزه و تلاش مسئولین دستگاههای اجرایی جهت خدمت رسانی بیشتر را مضاعف می نماید.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت:هدف دوم از بازدید روستاها و دیدار با مردم،علماء و معتمدین محلی،گزارش اقدامات و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما خادمین مردم تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی بهتر به این ولی نعمتان بکار خواهیم بست.

"ضمیر"از مساعدت استاندار گلستان در خصوص افزایش اعتبارات تملک دارائی خبر داد و افزود:با حمایت ها و مساعدت"دکتر سید مناف هاشمی"استاندار محترم،19 میلیارد ریال جهت انجام پروژه های عمرانی به اعتبارات تملک دارائی های شهرستان مرزی آق قلا افزوده شد که احداث جاده های بین مزراع کشاورزی و تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد از جمله اعتبارات تخصیص داده شده است.

5 هزار متر مربع آسفالت خیابان های روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،تعریض پل ورودی سوم با توجه به اعتبار مصوب استانی،رفع حریم تیرهای برق،تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه آب بندان روستا و تخصیص اعتبار جهت تسطیح و رگلاژ جاده بین مزارع کشاورزی در صورت افزایش مشارکت روستا از مهمترین رهآورد حضور "امانگلدی ضمیر"نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا و دیگر مسئولین دستگاههای اجرایی در روستای قربان آباد از توابع بخش مرکزی بود.

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

 

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

 

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

 

یک میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی جهت تعریض پل ورودی سوم روستای قربان آباد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 613
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2694

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:654
بازدید سال:8213
بازدید کل:22304297