عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ولایتمداری و احساس مسئوليت در برابر انقلاب اسلامی،از بارزترین ویژگی های بسیج است

فرماندار شهرستان آق قلا در پیام تبریک گرامیبداشت هفته بسیج:

ولایتمداری و احساس مسئوليت در برابر انقلاب اسلامی،از بارزترین ویژگی های بسیج است

ولایتمداری و احساس مسئوليت در برابر انقلاب اسلامی،از بارزترین ویژگی های  بسیج است

"امانگلدی ضمیر"ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج،گفت:ولایتمداری و احساس مسئوليت در برابر انقلاب اسلامی،از بارزترین ویژگی های بسیج است.

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج،"امانگلدی ضمیر"فرماندار با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را بسیجیان سلحشور شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف،مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند." مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ایمان و از خودگذشتگی،شور و شعور و بصیرت را می‌توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید،راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی،انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامی افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون به دست آورده،سهیم باشند.

امروز بسیج تنها یک تشکل منسجم و سازمان‌یافته نظامی و دفاعی نیست بلکه بسیج یک تجمع انقلابی خالصانه و سرشار از ایمان و اراده و فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند جامعه را بیش از گذشته به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمون سازد.

درود خداوند بر تمامی کسانی که با همت و تلاش وافر خود قدم در راه خدمت خالصانه و جاودانه به کشور عزیز اسلامی‌مان گذاشته و با ایثار و ازخودگذشتگی،مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را روزبه‌ روز روشن‌تر می‌نمایند.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان،جانبازان،ایثار گران،آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهداء،فرا رسيدن هفته بسيج را به همه بسيجيان غيرتمند کشور اسلامي و ملت بزرگ ايران بویژه فرمانده محترم ناحیه مقاومت سپاه و بسیجیان شهرستان آق قلا که در تمامی صحنه های انقلاب حضور حماسی و دلاورمردانه شان کاملا ملموس و محسوس بوده است،تبریک و تهنیت عرض می نمایم،امیدوارم در سال"حمایت از کالای ایرانی"و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری،توام با تلاش و مساعی همگان گام بلند توسعه و پیشرفت ایران عزیز برداشته شود.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج

شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 519
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2663

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4114
بازدید سال:4114
بازدید کل:22300198