عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن میلاد پیامبرگرامی اسلام(ص)در حوزه علمیه عرفانی/چهارمین اجلاسیه استانی اقامه نماز در شهرستان آق قلا

نماینده عالی دولت از برگزاری دو رویداد مهم در شهرستان،همزمان با هفته وحدت خبر داد:

جشن میلاد پیامبرگرامی اسلام(ص)در حوزه علمیه عرفانی/چهارمین اجلاسیه استانی اقامه نماز در شهرستان آق قلا

جشن میلاد پیامبرگرامی اسلام(ص)در حوزه علمیه عرفانی/چهارمین اجلاسیه استانی اقامه نماز در شهرستان آق قلا

"امانگلدی ضمیر"از برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)و چهارمین اجلاسیه استانی اقامه نماز همزمان با هفته وحدت در شهرستان آق قلا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"صبح امروز دوشنبه 28 آبان ماه ،در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار صدا و سیمای گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت از برگزاری جشن میلاد پرخیر و برکت پیامبر گرامی اسلام(ص) و چهارمین اجلاسیه استانی اقامه نماز در شهرستان آق قلا خبر داد.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه بیان نمود:جشن میلاد باسعادت حضرت رسول(ص) فردا سه شنبه 29 آبان ماه،12 ربیع الاول،همزمان با آغاز هفته وحدت با حضور مسئولین کشوری،"آیت الله نورمفیدی"نماینده معزز ولی فقیه در استان،"دکتر هاشمی"استاندار محترم گلستان،مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان و اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار شهرستان آق قلا در حوزه علمیه عرفانی شهر آق قلا"مسجد حاج آخوند رهبر"برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت دوازدهم از برگزاری چهارمین اجلاسیه استانی نماز با موضوع شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در شهرستان آق قلا خبر داد و افزود:4 کمیته تخصصی پشتیبانی،فرهنگی،امنیتی و انتظامی و تبلیغات و اطلاع رسانی جهت باشکوه برگزار کردن چهارمین اجلاسیه استانی نماز در شهرستان آق قلا تشکیل شده است.

"ضمیر"به نقش تاثیر گذار علماء و روحانیون اهل تشیع و تسنن منطقه در حفظ وحدت و انسجام شهرستان آق قلا و ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه اشاره کرد و گفت:وحدت و همدلی مردم و روحانیون تشیع و تسنن شهرستان مرزی آق قلا زبانزد خاص و عام است و به فضل الهی با تعامل و همکاری مسئولین دستگاههای اجرایی،علماء و روحانیون و مردم متدین منطقه،چهارمین اجلاسیه استانی نماز را هرچه باشکوه در شهرستان آق قلا برگزار خواهیم کرد.

 

 

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 7629
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2661

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4092
بازدید سال:4092
بازدید کل:22300176